جاویدنیا

جاویدنیا با انتقاد از عملکرد وزارت ارتباطات و عمل نکردن به فرمایشات رهبری تأکیدکرد که عملکرد مسؤولان وزارت ارتباطات زمینه لشکر کشی سایبری دشمن را فراهم کرده است.

به گزارش مشرق، جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستان کل کشور عصر امروز در نشست بصیرتی در جمع نمازگزاران جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، تأکید کرد که اگر به فرمایشات رهبر انقلاب عمل نشود دشمن از طریق فضای مجازی لطمه های فراوانی به کشور می زند.

وی افزود: در شرایط امروز پیر و جوان در زمینه فضای مجازی وظیفه دارند، رهبر معظم انقلاب نسبت به سند ۲۰۳۰ بارها هشدار دادند و فرمودند غربی ها انتظار دارند با این سند دانش آموزان کشور در راستای اهداف غربی ها تربیت شوند.

جاویدنیا اظهار داشت: وزیر ارتباطات در یکی از اجلاسیه های اخیر خود صراحتاً اعلام می کند که بند ۱۶ و ۱۷ سند ۲۰۳۰ را اجرا می کنیم و به این موضوع افتخار می کنند، چند روز بعد از این جریان در تهران اجلاس دختران و آی سی تی برگزار و اشاره شد که موضوع برگزاری آن بخشی از سند ۲۰۳۰ است.

وی ادامه داد: وزیر ارتباطات باید به مردم پاسخگو باشد که بین سند ۲۰۳۰ ارتباطی که اشاره به اجرای آن داشته است و توسعه روز افزون پهنای باند خارجی و نفوذ اینترنت به روستاها و پستوهای خانه های مردم چه ارتباطی وجود دارد؟ دستور رهبر انقلاب مبنی بر لزوم توسعه شبکه ملی اطلاعات چه شد؟

بیشتر بخوانید:

سلطه‌ی مدیریت «مشارکتی» بر وزارت ارتباطات

خط قرمز وزیر جوان برای پروپاگاندا کجاست؟ + عکس و سند

معاون فضای مجازی دادستان کل کشور با اشاره به دستور رهبر انقلاب مبنی بر اینکه شبکه ملی اطلاعات از اهم موضوعات و واجبات کشور است، ابراز داشت: رهبر انقلاب دستور شبکه ملی اطلاعات را ۸ سال پیش فرمودند و کشورهایی بعد از ما کار را آغاز و شبکه ملی اطلاعات خود را محقق کردند اما در کشور ما چه شد؟ رهبر انقلاب تأکید فرمودند مادامی که شبکه ملی اطلاعات گسترش پیدا نکرده نباید پهنای باند بین الملل افزایش پیدا کند اما چگونه عمل کردند؟

وی عنوان کرد: امروز پهنای باند بین الملل چندین برابر پهنای باند داخلی است، وقتی در این زمینه صحبت می شود با مغالطه فرمایشات رهبر انقلاب را تحریف می کنند، این افراد خود را منتسب به ولایت می کنند اما منویات ایشان را وارونه جلوه می دهند.

جاویدنیا خاطرنشان کرد: آیا اجرای شبکه ملی اطلاعات مهم تر است یا رساندن اینترنت خارجی با محتواهای نامناسب به نقاط مختلف کشور؟ آیا راهبردهای برخی مسؤولان اثری جز ایجاد دسترسی راحت دشمن به فضای مجازی کشور و توسعه فرهنگ غربی با کمترین هزینه و ایجاد آموزش مجازی فرهنگ غربی برای جوانان داشته است.

وی اضافه کرد: آیا اقدامات مسؤولان به ویژه در وزارت ارتباطات نتیجه ای جز ایجاد راه آهن نوری برای لشکرکشی ارتش سایبری دشمنان به دور افتاده ترین روستاهای کشور و اشغال روح و فکر مردم با انوع سیاه نمایی، دین زدایی و اخلاق زدایی داشته است؟

معاون فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: آیا عملکرد شما باعث تربیت سرباز وحشی برای اهداف صهیونیستی نشد که طلبه بی گناه را به قربانگاه برد و فرزندان او را یتیم کرد، تربیت سربازان وحشی داعشی که اهواز، زاهدان، مجلس و حرم امام را به خاک و خون کشیدند نتیجه چه بود؟ مراقب آه پدر و مادرانی که فرزندانشان در این فضا پر پر می شوند باشید.

وی افزود: اگر از فضای فتنه ای که در زمینه فضای مجازی ایجاد شده خارج شویم موضوع بسیار شفاف است، ادعا می کنند که توانسته ایم صنایع روستاها را توسعه دهیم تا افراد از طرق فضای مجازی کالای خود را به جهان بفروشند، بر فرض درست بودن این ادعا باید ببینیم در قبال آنچه چیزهایی را از دست می دهیم.

جاویدنیا اظهار داشت: مردم حق برخورداری از امکانات را دارند اما مسؤولان فضایی ایجاد می کنند که سبب لشکرکشی سایبری دشمنان و حضور دشمن در خانه های مردم می شود، عده ای می گویند می خواهیم در این فضا حضور هوشمندانه داشته باشیم اما آیا می توانیم در زمین دشمن پیام انقلاب را برسانیم؟ صفحه سردار سلیمانی در اینستاگرام چند بار حذف شده است؟ قطعاً دل آمریکا و صهیونیست‌ها برای ما نسوخته که نرم افزارهای رایگان در اختیار ما قرار دهند.

وی ادامه داد: حضور بی ضابطه در فضاهای خارجی چیزی جز خدمت به دشمن نیست، رهبر انقلاب می فرمایند دشمن در این فضا آرایش جنگی دارد و در فضای جنگ نرم اولین اقدام شناخت دشمن در عرصه های مختلف است، حضور هوشمندانه در فضای مجازی باید درست تعریف شود، حضور در این فضاها سبب جاسوسی دشمن و شناسایی دقیق افراد و استفاده در راستای اهداف و مقاصد آن می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    6 40
    دنبال تخریب وزیر انقلابی اند
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
      15 2
      دوست من یا شما وزیر ارتباطات بازیگر رو نمی شناسید یا از انقلاب اطلاعی ندارید؟ کجای انقلاب گفته که خاک مجازی کشور رو دو دستی تقدیم سربازان وحوش و درندگان عالم کنیم؟
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      18 2
      وزیری که بودجه بیت المال را خرج حیات دو نرم افزار صهیونیستی تله گرام و اینستاگرام حتی به قیمت آسیب به مردم و فرهنگ و اقتصاد کشور می کند نه تنها انقلابی نیست بلکه جاده صاف کن دشمن است
    • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      10 1
      انقلابی خخخخخخخخخ
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      11 2
      تعریف شما از انقلاب چیه؟ اجرای سند ۲۰۳۰ لابد.این آقا وزیر جوان با ظاهر سازی انقلابی اومد جلو اما خدا خوب رسواش کرد . ما ولادت حضرت معصومه رو به عنوان روز دختر داریم ، این روز دختر نمایشگاه چی بود دیگه؟؟؟
    • IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      9 1
      اینکه آیا یکنفر خائنه و داره خیانت میکنه یا خادمه فقط و فقط از یک طریق معلوم میشه. از طریق بررسی عملکردش. ایشون چه اقداماتی به نفع ایران کرده؟ انقلابی بودن پیشکشش.
    • محسن121 IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      4 0
      انقلاب اسلامی ایران یا انقلاب آمریکایی منظورته؟؟؟؟
    • FR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      3 1
      این وزیر چرا تلگرام روفیلتر کرده واینستاکرام با همه جانیانواسلحه بدست ها را باز گذاشته؟ جواب بده انقلابی!
  • روزبه IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    10 1
    آیا در دولتی با بیشترین وزرای دارای سابقه امنیتی و اطلاعاتی موضوعاتی چون ،نفوذ،جاسوسی،واگذاری فضای سایبر به صهیونیستها مذاکره با مالک تلگرام،فرار مجرمان به خارج از کشور و ...؟!؟!؟!!؟
  • MD ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    13 4
    بایدجوان انقلابی بذارید نه جوان لیبرال
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    14 4
    جهرمی شریک خون طلبه مظلوم وشهدای اهواز است.باید پاسخگویش کرد.
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    13 3
    دادستان پس چه کاره است مگر مدعی العموم نیست؟ ایستاده اید نگاه می کنید تا درخت را از ریشه در بیاورند و آن وقت حرف می زنید و توصیف وضع می کنید! پس مرحوم خواجه حافظ شیرازی باید تشریف بیاورند و کاری بکنند و جلوی این لجام گسیختگی و فساد را بگیرند! یعنی دارید می جنگید؟! این شیوه جنگیدن است؟! تمام مواضع خودتان را دو دستی تقدیم دشمن کرده و بعد برایش شب خاطره گویی و...برگزار کنید! شاید تفکر بنی صدری دارید و زمین سوخته می دهید تا بعد؟!! حمله پارتیزانی کنید! عقل واقعا چیز شریفیست ازش استفاده کنید.
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    6 5
    " توسعه روز افزون پهنای باند خارجی و نفوذ اینترنت به روستاها و پستوهای خانه های مردم چه ارتباطی وجود دارد؟ " به خدای عالم و قادر قسم این متنو پرینت بگیری ببری هر سفارتخونه ای بگی من تو کشوری زندگی می کنم که مسئولش همچین دیدگاهی داره اونوقت شما رو تو لیست دریافت ویزا پناهندگی جلوتر از آوارگان سوری قرار می دهند.
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      4 1
      اتفاقاً همونها تو تیمارستان بستریت می کنن چون اونها بهتر میدونن اینترنت رها شده و بدون فرهنگ سازی از صدها حمله نظامی فیزیکی کارآمدتر و مخرب تر است
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      1 1
      اگر اینطور بود که الان همه مردم چین که اینترنت ملی دارند باید مهاجرت میکردن و کشورشان خالی از سکنه میشد
    • IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      1 1
      نه وقتی که قبل از آب و گاز، اینترنت وصل میشه، خودت رو نزن به خریت عزیزجان
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    10 9
    باز جای شکرش باقیه تا همین وزیر جوان و شجاع هست تا جلوی این متحجرین وایسته
  • مهدی OM ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    5 1
    اگه واقعا این حرفها راسته پس چرا برای جلوگیری از انها اقدامی نمیشه . فقط بلدیم حرف بزنیم
  • DE ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    6 2
    یعنی اقای وزیر ارتباطات نمی دانند که منافقین 24 ساعته به جنگ فضای مجازی علیه مردم ایران خیز برداشته اند ویا سلطنت طلب ها که با پول 20 میلیون سعودی ها و شمش های طلا گرفته شده دارند شب وروز سرباز برای فضای مجازی پرورش میدهند.
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
      2 0
      خوب می دانند که از ورود فرزند خود به این فضا جلوگیری میکنند .
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    2 0
    الان این اعلان جرمه؟
  • CA ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    5 0
    وزارت ارتباطات بایستی توضیح دهد تروریست‌های سایبری چگونه توانستند به اطلاعات تلفن مردم جهت شخصیت پردازی ( impersonation( دست پیدا کنند. خساراتی که مردم متحمل شدند بسیار بالا هست چون این تروریست ها از آسیب پذیری افراد بخصوص زنان استفاده کردند. مردم بایستی بدانند بیشتر ازدواج های ناخواسته طلاق های ناخواسته دشمنی های ناخواسته عمل جراحی های ناخواسته و یا غیرضروری و دزدی از حساب بانکی و مرگ های افراد بدون دلیل و یا مرگ‌های افراد انقلابی و جانبازان و غیره همه بیشتر در اثر حملات سایبری انجام شده و همه اینها بخاطر دسترسی به اطلاعات تلفن های مردم و نبود استراتژی معین در حفاظت از اینترنت اشیا توسط این وزراتخانه در این دولت و چند دولت قبل بوده. این تروریست های سایبری هویت شأن را با اینکه پنهان می‌کنند ولی در واقع همه مشخص هستند که از کجا به این کارها اقدام میکنند.دادستان بایستی در این زمینه ورود کند و نه تنها این دولت بلکه چند دولت قبلی و شرکت مخابرات را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.انشالله در فرصت مقتضی جزییات کامل را شاهد باشیم که از طرف دادستان محترم پیگیری گردد. مردم بایستی بدانند این اینترنت جهت خدمت به مردم ساخته نشده بلکه راهی برای فروش اطلاعات مردم بود که توسط شرکتها و با حمایت سیاستمدار های غربی برای دوقطبی کردن جامعه ایجاد شده. برای همین این سامانه اعتباری ندارد و فقط ابزاری جهت نفرت پراکنی و دروغ‌پراکنی و سو استفاده از آسیب پذیری هاست.این اینترنت با این پیکربندی هیچگاه امنیت نخواهد شد و هیچگاه ابزار ایجاد عدالت نخواهد بود.چون همان شرکتها که امروز غول پیکر شده اند همه تسلط کامل بر این شبکه دارند. زمان پایان دادن به فاشیسم اینترنتی است و دادگاهی نمودن سیاستمداران غربی و شرقی بخاطر قاشیسمی که براه انداخته اند و اصلاح طلبان در صدر هستند.اگر عدالت بجای خود بازنگردد اقدام مقتضی به عمل خواهد آمد.
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    6 1
    40 سال پیش هم همینطور بود. یکعده در شب حمله آمریکا به طبس تمام چراغ ها و پروژکتورهای استادیوم امجدیه را از شب تا صبح روشن گذاشتن برای "کمک به دشمن" تا هلی کوپترهای آمریکا در تهران عملیات کنن. امروز هم همینطوره. دست دشمن با وجود تلگرام و بقیه شبکه ها کاملا در ایران بازه. اسم کسی که به دشمن کمک میکنه چیه؟ ضمنا در انگلیس اعدام لغو شده و فقط در مورد خائنین اجرا میشه. حتی انگلیس های بی شرف هم از آدم حائن متنفرن و مجازاتش میکنن.
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    8 1
    یعنی ملت درک نمی کنند و نمی بینند نظام عرضه کنترل قیمت پیاز و گوشت رو برای چهار روز نداره و ارزش پول ملی ما ظرف مدت کوتاهی به یک پنجم سقوط کرده؟؟؟؟ با همین توهمات مردم رو بیچاره کردند.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    2 1
    عین حقیقته. دم مشرق گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس