کد خبر 956162
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
سید حسن نصرالله

اظهارات اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در مراسم سومین سالگرد شهید مصطفی بدرالدین از فرماندهان بزرگ حزب الله بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است.

به گزارش مشرق، یگان‌های نیروی زمینی اسرائیل در صورت ورود به لبنان در برابر دوربین شبکه‌های ماهواره‌ای جهانی منهدم خواهند شد، این جمله یکی از مهمترین بخش های سخنرانی روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در مراسم سومین سالگرد شهادت سید مصطفی بدرالدین از فرماندهان بزرگ حزب الله بوده که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته و همه رسانه‌های رژیم به آن اشاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نیروهای اسرائیلی اگر وارد لبنان شوند مقابل چشم دنیا نابود می‌شوند

بازتاب گسترده سخنان سید حسن نصرالله نشان دهنده میزان تاثیر سخنان رهبر مقاومت بر جامعه صهیونیستی و تاثیرات آن بر جامعه شهرک‌نشین‌های صهیونیست مهاجر است.

کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی

نصرالله: اگر جنگی رخ دهد، لشگرهای (اسرائیل) را در مقابل دیدگان شبکه‌های ماهواره‌ای منهدم خواهیم کرد.

کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی

نصرالله تهدید کرد، حزب الله قادر است وارد الجلیل (در مناطق اشغالی) شود. رهبر حزب الله (سید) حسن نصرالله اسرائیل را تهدید کرد و به آن درباره جنگ هشدار داد.

روزنامه معاریو

نصرالله: ما قادریم به الجلیل وارد شویم و نظامیان اسرائیلی را در یک پخش زنده منهدم خواهیم کرد. دبیرکل حزب الله (سید) حسن نصرالله در سخنانی، تهدیدهای بیشتری را علیه اسرائیل مطرح کرد.

دبیرکل حزب الله تهدید کرد یگان‌های نیروی زمینی اسرائیل در صورت ورود به لبنان در یک پخش زنده منهدم خواهند شد، وی بار دیگر سخنان خود مبنی بر قدرت سازمانش (حزب الله) برای ورود به الجلیل را تکرار کرد.

یدیعوت آحارانوت

نصرالله: اسرائیل تمایل به جنگ دارد؟ اگر دارد بیاید، در آن صورت لشگرهایش را در یک پخش زنده منهدم خواهیم کرد.

دبیرکل حزب الله (سید) حسن نصرالله اسرائیل را از جنگ علیه لبنان برحذر داشت.

پایگاه خبری i۲۴news

نصرالله تعهد داد لشگرها و تیپ‌های اسرائیلی در برابر شبکه های ماهواره ای جهانی منهدم کند. حسن نصرالله دبیرکل حزب الله بار دیگر وعده قاطع و حتمی خود مبنی بر انهدام لشگرها و تیپ‌های اسرائیلی را در صورتی که به ورود به جنوب لبنان فکر کنند، در برابر شبکه های ماهواره ای جهانی منهدم خواهد کرد. وی تاکید کرد مقاومت قدرت ورود به الجلیل را دارد.

پایگاه والاه

نصرالله: حزب الله قادر است وارد الجلیل شود و اسرائیل آن را می داند. به مناسبت سومین سالر ترور مصطفی بدرالدین مسئول حزب الله، حزب الله ویدئوی جدیدی را پخش کرد که به بررسی فاجعه شایتت (شایتت ۱۳ از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی) درسال ۱۹۹۷ می پردازد، در این فیلم، بدرالدین در مقابل دوربین صحبت می کند گویی کمین را برای نیروها (صهیونیست) آماده می‌کند و لحظاتی بعد، فرمانده عملیاتی در میدان ظاهر می شود که در حالی که پشت به دوربین ایستاده صحبت می کند.

این رسانه افزود: پس از ۲۲ سال از این عملیات که همچنان نظرات درباره علت این فاجعه مختلف و متفاوت است، در حزب الله ادعا می کنند که کمینی بود که به خوبی برای آن برنامه ریزی شده بود و برخی توضیح می دهند که برخورد با این نیرو (واحد شایتت ۱۳ ارتش رژیم صهیونیستی) از طریق تصادفی صورت گرفت و برخی دیگر هم می گویند که بمب هایی که نظامیان بر روی پشت خود برای انجام عملیات خود حمل می کردند، ایمن نبود و در بین آنها منفجر شد.

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی

این رسانه اعلام کرد: نصرالله تهدید کرد لشگرهای اسرائیلی را در یک پخش زنده نابود خواهیم کرد. حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به تهدیدهایش علیه اسرائیل از داخل پناهگاه و در یک سخنرانی تلویزیونی ادامه می‌دهد، وی گفت نیروهای ارتش اسرائیل که جرات ورود به اراضی لبنانی را پیدا کنند، شکست خواهند خورد و ذلیل و خوار خواهند شد. بر اساس گفته های وی، توانمندی های نظامی سازمانش (حزب الله) طی سال های گذشته به لطف تجربه متراکمی که در جنگ داخلی سوریه کسب کرده، بسیار پیشرفت کرده است.

پایگاه اینترنتی رادیو مکان

این رسانه رژیم صهیونیستی درباره اظهارات نصرالله اعلام کرد: نصرالله مدعی شد که گروه وی قادر است تا الجلیل نفوذ کند حسن نصرالله دبیرکل حزب الله مدعی شد که در صورت ورود نظامیان اسرائیلی به جنوب لبنان، این نیروها در برابر شبکه های ماهواره ای جهانی منهدم خواهند شد. نصرالله در سخنانی تلویزیونی اظهار داشت اسرائیل که از حمله به غزه تحت محاصره می ترسد، نمی تواند به لبنان حمله کند. وی افزود دولت آمریکا و دولت های اروپایی برای ترساندن رهبران لبنان به منظور وادار کردنش به دادن امتیازهایی به اسرائیل تلاش می‌کنند، ولی لبنان همچنان قدرتمند است و صاحب قدرت واقعی است.

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی

یارون اشنایدر تحلیلگر امور عربی گفت نصرالله این بار قاطعانه تر از دفعات قبل بود، او تهدید کرد که توانمندی های امروز حزب الله، این قدرت را به آن می دهد که هر نیروی اسرائیلی را که وارد جنوب لبنان شود در برابر دوربین ها نابود کند، وی همچنین امکان ورود (حزب الله) به الجلیل (در مناطق اشغالی) را یادآوری کرد.

اشنایدر افزود نصرالله بین شیوه تعامل اسرائیل در منطقه جنوبی با نوار غزه و بین چگونگی ارزیابی از رفتار آن در صورت بروز رویارویی در شمال ارتباط برقرار کرد.

خاطر نشان می‌شود ارتش رژیم صهیونیستی اخیراً به حقیقتی اعتراف کرده بود که مدت‌ها طولانی از آن فرار می‌کرد و آن حادثه‌ای است که به «فاجعه شایتت» در لبنان معروف است که علت آن، کمینی بود که حزب الله قبلاً برای این یگان نظامی ارتش رژیم صهیونیستی یعنی یگان شایتت ۱۳ (به معنای ناوگان کوچک ۱۳) طراحی کرده بود. در تاریخ ۸ سپتامبر ۱۹۹۷ میلادی، تیم کوچکی از این یگان ارتش رژیم صهیونیستی با یک عملیات نفوذ به خاک لبنان در روستای «انصاریه» که یکی از روستاهای حاشیه شهر صور در عمق مناطق آزاد شده جنوب لبنان است، در کمین رزمندگان حزب‌الله لبنان قرار گرفت. و یازده نفر از نظامیان این یگان رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند و به همین سبب، رژیم صهیونیستی از نام فاجعه برای این شکست مفتضحانه یگان ویژه خود استفاده کرده است.

هشدار گروه‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی

روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت به نقل از یک منبع در اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی در نوار غزه اعلام کرد که این گروه‌ها به اسرائیل هشدار داده‌اند که ساعات آینده، برای این رژیم دردناک خواهد بود و مقاومت در برابر آن دست بسته نخواهد ماند و به حملات مستقیم اسرائیل به غیرنظامیان فلسطینی پاسخ خواهد داد. این منبع افزود گفت‌وگوهایی با طرف مصری برای مهار حوادث صورت گرفته، ولی به بن بست رسیده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    12 0
    خودشون را خیس کردن
  • LB ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    3 0
    تیکه جدید لبنانی ها: همه خونه های لب مرز رفتن دوربین روی پشت بوم نصب کردن که پخش زنده برن هههههه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس