امیر باقری

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که شرط ترفیع در نیروهای مسلح آمادگی جسمانی است.

به گزارش مشرق، امیر محمدحسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در مراسم تجلیل از مدال آوران نیروهای مسلح اظهار داشت: در حوزه ورزش نیروهای مسلح، ۲ رویکرد ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را مورد توجه قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

وزیر دفاع: بسیاری از پیشرفت ها در زمان تحریم بدست آمد

سردار شکارچی: در بخش نظامی ۹۰ درصد خودکفا هستیم

وی با اشاره به تنوع ماموریتی نیروهای مسلح شرط انجام ماموریت به نحو مطلوب را برخورداری از توان رزمی و آمادگی جسمانی دانست.

امیر باقری ادامه داد: در راستای تقویت نیروهای مسلح تلاش ما بر این است تا ورزش بخشی از زندگی روزمره نظامیان شود و بر این اساس حضور در عرصه ورزش همگانی را مورد توجه قرار می‌دهیم.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز یکی از شروط ترفیع و انتصاب در سطح نیروهای مسلح آمادگی جسمانی است که برای عموم کارکنان در نظر گرفته میشود. در راستای توجه به ورزش عمومی در سال گذشته راهپیمایی و کوهپیمایی را در سطح نیروهای مسلح ایجاد کردیم.

وی‌تصریح کرد: همزمان با ورزش همگانی توجه به ورزش قهرمانی را به عنوان موتور محرک ورزش همگانی در دستور کار قرار دادیم.

امیر باقری گفت: یکی از مهمترین اقدامات ما در سال گذشته این بود که عرصه رقابت را از سطح ملی به عرصه بین المللی ارتقا دادیم تا در سطح جهانی و بین المللی کسب افتخار کنیم. سال جاری در نظر داریم تا به میزبانی جمهوری اسلامی، مسابقاتی را با حضور کشورهای دوست و همسایه در رشته‌های ورزشی نظامی برگزار کنیم.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: هدف ما این است که از طریق ورزش قهرمانی، ورزش عمومی را در سطح نیروهای مسلح تقویت کنیم. تاکید ما در کنار موضوع ورزش عرصه عینیت بخشیدن به عرصه فرهنگ و رعایت اخلاق ورزشی است که با فرهنگ ما گره خورده است.

امیر باقری عنوان کرد: انتظار می‌رود نیروهای مسلح، در رشته‌های تیراندازی دو و میدانی و رشته‌های رزمی سکوهای قهرمانی را از آن خود کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    3 0
    تسلیت به نظامیان دارای شکم فربه!!!!!خخخخخ
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    1 0
    خودش چجوری ترفیع گرفته؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس