کد خبر 956050
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
سردار شکارچی

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز با تلاش جوانان در حوزه نظامی 90 درصد بی نیاز و خودکفا شده‌ایم، گفت: امروز ذهنیت دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به نظام مقدس انقلاب اسلامی عوض شده است.

به گزارش مشرق، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در «همایش تبیین بیانیۀ گام دوم انقلاب، نقشۀ راه تلاشگران عرصه مراسم و مناسبتها و تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان یک وظیفه دینی و شرعی با همکاری ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و بسیج به میدان آمد و سرلشکر باقری دستور دادند همه با تمام توان و در قالب ۶ گروه در این حوزه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ورود کنند.

بیشتر بخوانید:

توصیه سردار شکارچی به مدیران اجرایی در کشور

وی افزود: دشمن توهم داشت که ما ۴۰ سالگی خود را نخواهیم دید و با بسیج که در اصل آحاد ملت هستند نگذاشتیم که این توهم به واقعیت تبدیل شود. دشمن تلاش می‌کرد تا ناامیدی را در کشور گسترش دهد و جمهوری اسلامی را حتی ضعیف تر از رژیم پهلوی به مردم نشان دهد. اینچنین بود که بر آن شدیم تا دستاوردهای انقلاب در این چهل سال را به مردم و نسل جوان تبیین کنیم.

سردار شکارچی گفت: در این حوزه باید دستاوردهای انقلاب توسط رسانه‌ها به تمام مردم و جهان به نمایش گذاشته می‌شد. در قالب سه نمایشگاه بالای ۷۰۰ دستاورد انقلاب اسلامی به نمایش مردم گذاشتیم. امروز با تلاش جوانان در حوزه نظامی ۹۰ درصد بی نیاز و خودکفا شده‌ایم.

وی ادامه داد: البته نمی‌توانستیم دستاوردهای محرمانه را به نمایش عموم بگذاریم. حیرت دشمنان را در پی داشت و دوست داران انقلاب اسلامی را خوشحال کرد. برنامه‌ای برای وابستگان نظامی داشتیم تا دستاوردهای خود را برای آنها نیز نمایش دهیم تا بدانند که ملت ما توانسته روی پای خود بایستد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: یک برنامه ریزی مفصلی برای نمایندگان کشورهای خارجی مستقر در ایران و سران نظامی دیگر کشورها برای حضور در این نمایشگاه اتخاذ شد و آنها به وضوح به قدرت نظامی ایران تصریح کردند.

وی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه سازندگی به ما به شکل برده نگاه می کردند ولی بعد از انقلاب دستاوردهای زیادی در این حوزه داشتیم که یکی از این دستاوردها پالایشگاه ستاره خلیج فارس بود که مهمانان خارجی حاضر در این نمایشگاه به قدری متعجب شده بودند که حتی کمتر پلک می زدند تا بیشتر ببینند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: تجهیزاتی که آمریکایی‌ها بیش از ۷۰ سال برای تولید آن وقت گذاشته بودند، جوانان این مرز و بوم در کمتر از ۴ سال ساختند. امروز ذهنیت دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب اسلامی عوض شده است. هم زمان در ۳۱ استان کشور نمایشگاه‌های مشابه دایر شد و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی بویژه در حوزه محرومیت زدایی به نمایش گذاشته شد.

سردار شکارچی خاطرنشان کرد: هرجا تکلیف مدارانه به میدان بیاییم حتماً نتیجه می گیریم. امروز با کمک جوانان این آمادگی را داریم که کلمه به کلمه مندرج در بیانیه گام دوم را محقق سازیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • AU ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    یعنی ۱۰ درصد وابسته ایم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس