کد خبر 955694
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
سردار رحیمی نمایه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم تقدیر از رانندگان نمونه شهر تهران در نوروز ۹۸ گفت: کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی، امیدوار کننده است.

به گزارش مشرق، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رانندگان نمونه شهر تهران در نوروز ۹۸ تقدیر کرد.

این مراسم شب گذشته در مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار رحیمی و سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و جمعی از رانندگان قانون‌مند نوروز ۹۸ برگزار شد.

سردار رحیمی ضمن تقدیر از رانندگان نمونه شهر تهران در نوروز ۹۸ گفت: نگاه اصلی و بنیادین نیروی انتظامی به عنوان خادم مردم این است که بتواند در کنار ارتقا نظم و انضباط عمومی، فرهنگ قانون‌مداری و رعایت حقوق اجتماعی را برای توده مردم برقرار سازد و در این مسیر از هر کمک یا ظرفیت، از جانب مردم، بخش‌های دولتی و خصوصی بهره خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: رانندگی برخی از رانندگان یک پدیده ناهنجار است و این پدیده متأسفانه گاهی منجر به مرگ و مصدومیت تعداد بسیار قابل توجهی از افراد در طول سال می‌گردد و این به واسطه فرهنگ رانندگی نامناسبی است که در کشور جاری است. لذا ما بر آن شدیم تا با آموزش، ارتقا فرهنگ ترافیک، تبلیغات گسترده و در ابعاد مختلف سعی در ارتقا فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث رانندگی داشته باشیم که پس از این تلاش‌های بی‌وقفه، امروز می‌توانیم اعلام کنیم که با کاهش ۴۰ درصدی متوفیان تصادفات نوروزی در ۲۵ روز اول سال ۹۸ نسبت به سال گذشته مواجه بوده‌ایم، که این آمار بازهم می‌تواند با کمک شما مردم کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

خط و نشان پلیس در خصوص برخورد با بدحجابی

عملیات ویژه پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد

سردار رحیمی در پایان گفت: در بحث فرهنگ‌سازی که با نگاه خاصی برای کودکان و نونهالان در پلیس راهور تهران بزرگ پیگیری می‌شود جمع زیادی از معلمان مدارس به عنوان فرهنگ یاران قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را آموزش می‌دهند و در مقاطع سنی کمتر نیز میلیون‌ها دانش آموز در کنار پلیس به عنوان همیار پلیس، قوانین راهنمایی و رانندگی را فرا می‌گیرند و البته ترویج دهنده این قوانین در خانواده خود هستند و این کودکان عزیز، که رانندگان فردای شهرمان هستند از دوران کودکی با فرهنگ ترافیکی صحیح آشنا می‌شوند.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری جشن تقدیر از رانندگانی که نوروز ۹۸ را بدن تخلف رانندگی گذراندند اظهار داشت: اصالت وجودی پلیس مردم هستند و مردم ولی نعمتان ما هستند و خدمت به این مردم افتخار ماست. وی به این نکته که شهر تهران متعلق به همه ماست و اگر آسایش و آرامش در آن جاری باشد به نفع کلیه شهروندان عزیز است اشاره کرد و اظهار داشت مقوله رانندگی یک مسئولیت اجتماعی است و ما در قبال این مسئولیت موظف هستیم اول خودمان با احترام به قوانین، سعی در برقراری آرامش داشته باشیم و سپس از دیگران توقع حفظ امنیت و آرامش را داشته باشیم.

سردار مهماندار در پایان گفت: سر لوحه اقدامات و مأموریت‌های ما این است که در کنار مردم باشیم و دست در دست مردم بگذاریم برای برقرار کردن هرچه بیشتر امنیت، آسایش و آرامش برای تمامی همشهریان عزیز پایتخت و امیدواریم با رویکرد تشویقی برای ترویج و بهبود این روند اجتماعی در جهت قانون‌مند کردن شهر و در نتیجه داشتن شهری آرام، اقدامی مهم و مؤثر را کلید بزنیم.

در این مراسم که با حضور مدیران و حمایت فروشگاه رفاه برگزار شد از ۱۰۰۰ راننده قانون‌مند و جمعی از همیاران و فرهنگ یاران پلیس راهور تهران بزرگ تقدیر و تجلیل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
    0 0
    انوبان نیر به بسنان اباد رو کامل کنید این محور بسیار پرنردده
  • سید رضا IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
    0 0
    به لطف سیل بود !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس