کد خبر 955642
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
فقرای انگلیس نیازمند غذا

طی 15 سال اخیر تعداد بزرگسالان انگلیسی که به دلیل درآمد پایین توانایی خرید مواد غذایی را ندارند، بیش از دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، نتایج یک بررسی آماری نشان می‌دهد طی ۱۵ سال اخیر تعداد بزرگسالانی که به دلیل درآمد پایین توانایی خرید مواد غذایی را ندارند، بیش از دو برابر افزایش یافته است.

تجزیه و تحلیل داده‌ها همچنین نشان می‌دهد ۴۶ درصد از بزرگسالان دچار ناامنی غذایی هستند؛ در سال ۲۰۱۶ نیز یک والدین از هر سه والدین در تلاش برای تأمین غذای خود بوده‌اند.

دیلی‌میل نوشته است، میزان گرسنگی بزرگسالان انگلیسی در سال ۲۰۰۴ حدود ۲۸ درصد بوده و در مدت ۱۲ سال این نرخ با افزایش ۱۸ درصدی مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید:

کاهش ۵۰ درصدی حفاظت از شخصیت‌ها

فیلم/ چگونه کنترل افکار عمومی توسط BBC در انگلیس

بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد، افراد ناتوان و معلول بیش از دیگر افراد در معرض بی‌غذایی هستند و روزهایی وجود دارد که آنها اصلاً غذا نمی‌خورند.

یونیسف، صندوق کودکان ملل متحد در سال ۲۰۱۷ در گزارشی گفته بود ۱۹ درصد کودکان زیر ۱۵ سال انگلیس در خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که با مشکل تأمین غذا مواجه هستند.

ارقام اخیراً منتشر شده از سوی یونیسف نشان می‌دهد از هر پنج فرد جوان زیر پانزده سال یک نفر در شرایط ناامنی غذایی به سر می‌برد و این کمیته آن را یک «رسوایی» توصیف کرد که نمی‌توان اجازه داد این شرایط ادامه پیدا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    2 0
    مالیات که نداره بزنین 20 برابر شده
  • محسن IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    4 0
    ما خوبیم
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
      2 0
      شما نه، اما ما خوبیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس