کد خبر 955638
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس

حمید درخشان، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که بعید است تیمی بتواند قهرمانی را از سرخپوشان بگیرد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: با اینکه پرسپولیس شرایط پیروزی را داشت و می‌توانست از برد خود محافظت کند، اما مساوی هم نتیجه بدی نبود. جابجایی‌ها و تعویض‌های تیم باعث شد شرایط پرسپولیس مستحکم نباشد و تعویض‌ها، کمکی به تیم نکرد.

وی درباره عقب‌نشینی نسبی شاگردان برانکو در نیمه دوم گفت: هدر دادن موقعیت‌ها و نیز تعویض‌های پرسپولیس عامل این مورد بود. تعویض‌های برانکو نه تنها کمکی به روند رو به جلوی پرسپولیس نکرد، بلکه بازدارنده بود و روند پرسپولیس را کُند کرد.

بیشتر بخوانید:

علت درگیری عالیشاه با بیرانوند

سرمربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تیم دیگری می‌تواند قهرمانی را از شاگردان برانکو ایوانکوویچ بگیرد یا خیر، تصریح کرد: فکر کنم قهرمانی پرسپولیس با یک برد دیگر قطعی می‌شود. بعید می‌دانم تیمی بتواند قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد، اما اعضای تیم نباید به این موضوع فکر کنند. پرسپولیسی‌ها باید توانایی خود را برای پیروزی در دیدارهای آینده بگذارند.

درخشان درخصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: کار خیلی سخت است. پرسپولیس در خط حمله اقتدار لازم را ندارد و بازیکنی نیست که در این پست به علیپور کمک کند. تأثیر این ضعف را بیشتر در بازی‌های خارجی می‌بینیم. فکر می‌کردیم بودیمیر می‌تواند جای منشأ را بگیرد، اما او در روزهای خوب خود هم خیلی به پرسپولیس کمک نمی‌کند. پرسپولیس برای موفقیت در ازبکستان باید خیلی حواسش را جمع کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    21 4
    ما حالا حالاها قهرمانیم.بیچاره هواداران گریان آبی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس