کد خبر 955533
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
حقوق همه کارکنان و بازنشستگان دولت ۴۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد

افزایش مستمری بازنشستگی و از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تأمین اجتماعی، درهیأت دولت تصویب شد.

به گزارش مشرق، به پیشنهاد محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز درجلسه هیأت وزیران با موضوع افزایش مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال ۹۷ برقرار شده است مطرح و تصویب شد.

براساس مصوبه پایان سال ۱۳۹۷ شورای عالی کار و تصمیمات اتخاذ شده در سازمان تأمین اجتماعی، هیأت دولت افزایش مستمری ماهانه مستمری بگیران سازمان مذکور را به شرح ذیل مصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تعیین شد

از تاریخ یکم فروردین ۹۸ مستمری کلیه دریافت کنندگان حداقل مستمری به میزان ۱،۵۱۶،۸۸۱ تومان (معادل ۳۶/۵ درصد رشد نسبت به مستمری سال قبل) و برای سایر سطوح به میزان ۱۳ درصد مستمری آنان درپایان اسفند سال ۹۷ به علاوه مبلغ ثابت ۲۶۱،۱۴۷ تومان افزایش پیدا می‌کند.

شریعتمداری وزیر رفاه گفت: افزایش مستمری سایر افرادی که مستمری آنها به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه برقرار شده است به ترتیب براساس افزایش‌های مذکور و به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه آنان محاسبه و پرداخت خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 5679239116 IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
    6 0
    دروغگو کجاش 36/5% افزایش شد لعنت بر دروغگو
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    0 0
    این مبلغی که به حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی افزودید به نظر شما کفاف زندگی انها میشود با اینهمه افزایش تورم زندگی ما شده بازجر نه با اسایش چون هردردی داریم باید تحمل کنیم و به پزشک مراجعه نکنیم چون حقوق مان کفاف دواودرمان را نمیدهد در حد بخور نمیر است که به مدت کوتاهی هم زنده
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
    0 0
    چرا کمیسیون پزشکی تامین اجتماعی کسانیکه باسند و تاییده از خود کمیسیون تامین اجتماعی وازکار افتادگزکامل میباشند حقوق کامل پرداخت نمینماید و ربا ده روز حقوق بنظر شما واقعا می شود زندگی کرد ؟؟؟؟؟؟
  • فاطمه کریمی منصفی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    0 0
    سلام چرا نباید زنان درسن ۵۰ سالگی بازنشست بشن من یک زن هستم وازمشکلاتم زنانگی دارم والا مواجه شده با کمردرد وپادرد ونمیتوانم کار بکنم روزخدارمو بامسکن مگزام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس