کد خبر 955229
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
پرسپولیس نمایه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بیانیه حراست ورزش و جوانان پیرامون عملکرد این باشگاه درباره وجود فضایی آرام در ۳ بازی باقی مانده صحبت‌هایی را عنوان کرد.

به گزارش مشرق، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به بیانیه حراست وزارت ورزش و جوانان پیرامون عملکرد باشگاه درباره وجود فضایی آرام در سه بازی باقی مانده گفت: نگاه کلان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این است که ورزش سالم و پرنشاط در یک محیط آرام، بدون تنش برگزار شود و در تمامی مواضع باشگاه نیز تلاش می کنیم از هرگونه تنش پرهیز شود.

بیشتر بخوانید:

سپاهان هیچ اعزامی به تبریز ندارد و هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد

مدیرعامل پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به جلسات کانون هواداران عنوان کرد: ما در تمامی جلسات تاکید داریم و این به نوعی سیاست کانون هواداران ما است که طرفداران پرسپولیس فقط مشوق تیم خود هستند و ضمن احترام به حریف هیچ گونه موضع منفی نداشته باشد و فقط به وظیفه خود یعنی تشویق تیم بپردازند.

عضو هیات مدیر پرسپولیس با اشاره به بازی حساس فردا پرسپولیس تصریح کرد: ما برای جلوگیری از هرگونه التهاب و تنشی از تمامی افراد باشگاه و بازیکنان خواسته ایم پیرامون این بازی مصاحبه نکنند و مطمئن هستیم عوامل برگزاری در استان آذربایجان شرقی در ایجاد نظم و آرامش تمام تلاش خود را انجام می دهند.

عرب در بخش پایانی صحبت هایش عنوان کرد: به کانون هواداران تاکید کرده ایم که در این بازی ها نیز در ایجاد آرامش تلاش کنند و فقط پرسپولیس را تشویق کنند و بنده امیدوارم این سه هفته نیز بدون کمترین تنشی برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    2 2
    بعضی ها به اسم هوادارپرسپولیس قصدبرهم زدن بازی رودارند
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    3 2
    مرگ بر لنگ
  • قاسم IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
    0 1
    تو بازی با سپاهان همه چیز را دیدیم جناب عرب!
  • میثم IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
    1 0
    مرگ بر خودت
  • سعید IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
    0 0
    لعنت ب مسئولان بی لیاقت استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس