تراکتورسازی

تیم تراکتورسازی در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر پس از شکست در اصفهان به تعداد باخت هایی که پیش از آن در طول فصل هجدهم در لیگ داشت رسید!

سرویس ورزش مشرقشوکی که مالک باشگاه تراکتورسازی پس از باخت این تیم مقابل سپیدرود بوسیله اخراج محسن فروزان به تیمش داد، نه تنها اثر مثبت نداشت بلکه موجب شد این تیم طی سه دیدار متوالی به اندازه کل هفته‌های پیش از آن متحمل شکست شود.

تیم تراکتورسازی که اولین بازی این فصلش را در تاریخ ۵ مرداد ماه سال ۱۳۹۷ مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه ۰-۰ برگزار کرده بود در این مدت و تا ۱۶ فروردین ماه سال جاری در پایان هفته بیست و چهارم که روبروی صنعت نفت آبادان به زمین رفت فقط سه بار باخته بود.

تراکتورسازان طی آن ۲۴۲ روز (حدود ۸ ماه) ابتدا در هفته سوم ۰-۳ به استقلال، سپس در هفته نهم ۱-۲ برابر صنعت نفت آبادان و سرانجام در هفته پانزدهم ۱-۲ به فولاد خوزستان باخته بودند تا سه شکست را در کارنامه خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

واکنش باشگاه تراکتورسازی به تعلیق فروزان

این تیم پس از آن و در روزی که به سپیدرود رشت باخت تا روز بازی با ذوب آهن ظرف ۱۴ روز به همان تعداد شکست رسید!

سرخپوشان تبریزی از ۲۳ فروردین تا ۶ اردیبهشت ابتدا ۱-۳ به سپیدرود باختند، بعد در خانه ۰-۱ برابر پیکان تن به شکست دادند و در نهایت روز ششم اردیبهشت در اصفهان ۰-۲ مغلوب ذوب آهن شدند تا طی دو هفته به رکورد ۲۴۲ روزه خود دست پیدا کرده و ۶ باخته شوند!

دیدار هفته بیست و هشتم تراکتورسازی چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در تبریز مقابل پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی برگزار می‌شود. این تیم در حال حاضر ۴۹ امتیازی است و با تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده در رده چهارم جدول ایستاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس