کد خبر 955003
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
دیدار سپاهان و پرسپولیس

شکست استقلال برابر پدیده،حتی از سقف توقعات هواداران پرسپولیس هم بالاتر بود. آنها نهایتاً آرزو می‌کردند یحیی یک مساوی از استقلال بگیرد اما تیم شفر باخت تا شرایط برای قهرمانی مساعدتر شود.

به گزارش مشرق، اگر استقلال موفق به شکست پدیده می‌شد، به ۳‌امتیازی رقیب سنتی می‌رسید و در این شرایط قرمزها باید با فشار روانی شدید مقابل تراکتورسازی قرار می‌گرفتند. در این صورت پرسپولیس فرصت شکست نداشت و همین «ترس» شاید به ضرر تیم برانکو تمام می‌شد؛ مخصوصاً که بازی تبریز هم بدون تماشاگر نشد. با وجود این، استقلال باخت و حالا پرسپولیس با فراغ بال بیشتری رودرروی تراکتورسازی قرار می‌گیرد. به این ترتیب و با نتایجی که این هفته رقم خورد، در فاصله ۳ ایستگاه تا پایان لیگ هجدهم، پرسپولیس به‌ترتیب با ۵ و ۶ امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان و استقلال در صدر جدول قرار گرفته و همین مسئله باعث شده خیلی‌ها کار قهرمانی این تیم را تمام‌شده بدانند اما واقعیت چیز دیگری است. به‌نظر می‌رسد یک دام خطرناک در کمین سرخ‌هاست.

بیشتر بخوانید:

ترس یک کارشناس از صحبت درمورد بازی تراکتور- پرسپولیس!

اگر این تصور برای خود بازیکنان پرسپولیس هم به‌وجود بیاید که کار قهرمانی قطعی شده، ممکن است این تیم سخت‌ترین تاوان تاریخش را پس بدهد. به زبان ساده، الان پرسپولیس مثل آب‌خوردن می‌تواند قهرمانی را از دست بدهد. تنها کافی است سرخپوشان در دیدار با تراکتورسازی شکست بخورند و یکی از ۲ بازی پایانی برابر ماشین‌سازی یا پارس‌جنوبی را هم با مساوی به پایان برسانند، در این صورت سپاهان با پیروزی در ۳ دیدار پایانی‌اش قهرمان خواهد شد. سپاهان ۲ بازی خانگی با ماشین‌سازی و استقلال خوزستان دارد و بین این دو مسابقه باید با پدیده در مشهد مصاف بدهد. در مورد برنامه پرسپولیس، به یاد داشته باشید که بازی با تراکتورسازی در اوج حساسیت و بیرون از خانه برگزار می‌شود، ماشین‌سازی هم تیم دوم زنوزی است که کلاً سخت می‌بازد و استقلال را هم برای گرفتن ۳‌امتیاز جان به لب کرد، دیدار با پارس‌جنوبی هم در زمین ناهموار شهر جم خواهد بود. پس واضح است که هیچ‌چیز تمام نشده و هر تصوری غیر از این، سرخپوشان را از عرش به فرش خواهد کوبید.

ممنون زنوزی باش

اما به هر حال الان پرسپولیس در شرایط خوبی برای قهرمانی قرار دارد و در این مسیر باید به شکلی ویژه ممنون تراکتورسازی و زنوزی باشد. در زدوخورد بزرگانی مثل پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن، استقلال و پدیده، تیمی مثل تراکتورسازی به‌راحتی می‌توانست با کسب ۴ امتیاز از ۳ بازی آخرش به ۳ امتیازی پرسپولیس برسد و با پیروزی در بازی چهارشنبه، صدرنشین شود. با وجود این بعد از باخت تراکتور به سپیدرود، زنوزی به‌دست خودش فضای تیم را به هم ریخت و کاری کرد که پرسپولیس به‌راحتی بتواند با استراتژی کسب حداقلی امتیازات از ۲ تیم اصفهانی عبور کند.

منبع: همشهری ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • رضا IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    35 57
    نگران نباش مشرق جان بازی را داور برای تیم محبوبتان در میاره. توی فصل حاضر اقلا تا الان 30 امتیاز را همین داورها به حساب تیمتان واریز کرده اند
  • محمد IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    19 49
    پرسپولیس با وسوسه کردن مهاجم ترتر این بازیکن برابر پرسپولیس بازی نمی کند و تارتار هم با اخراج حاتمی مهاجم خود میدان را برای باخت به تیم سابق خودش مهیا کرد !!!!! مشرق جان غصه پرسپولیس را نخور خودشون دم هم را دارند و اینطوری نتیجه می گیرند و سه ساله قهرمان میشه !!! در 26 بازی لیگ 1 باخت در 5 بازی آسیا دو باخت !!! مگه داریم مگه میشه !!!!!!!!
    • ایمون زاید IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      39 13
      چی زدی ؟ سنتی و صنعتی را با هم و با دوز بالا زدی .
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      15 8
      آره حاتمی هر بازی سه تا گل میزد.
    • صدرا IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      18 8
      تیم های اسیایی را با تیم های لیگ خودمون و استقلال یکی میدونی؟
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    12 7
    من ترجیح میدم تولیگ قهرمان نشه اماقهرمان آسیابشه وبه فینال باشگاه های جهان بره که پارسال تو یه قدمیش بود
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      9 13
      کاشیما یادت نره!
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    13 5
    چرا مننون زنوزی؟ ممنون داورانی باشه که پنالتی تراکتور و تو بازی نساجی ، بازی سفید روود ، بازی ذوب اهن، و گل سالم افساید شده در بازی پرس پولیس رو نگرفتند ! ممنون مهندسین فدراسیونی باشه که اینچنین چیدمان داوری و مهندسی کردند> ممنون فروزانی که محروم شئده از فوتبال باشند. دیگه خلاصه از همه چی ممنون باشند الا بازی جوانمردانه توی زمین
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    10 2
    مشرق شما تو انتشار نظراتی که حاوی توهین و افترا نیست هم نمیتونید بی طرف باشید جه برسه به زمین فوتبال
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    5 2
    عمراً پارس با اون مربیش از پرسپولیس امتیاز بگیره خیالتون راحــــت
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    12 4
    مشرق جوننن فروزان و همسرش بازداشت شدن؟ تسلیت به مدعیان دروغین فوتبال پاک! و تبریک به جامهایی که همینگونه به نور چشمی ها میدن
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    4 0
    چقدر عقده ای داریم تو ایران...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس