کد خبر 955086
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
الهلال

الهلال با سرمربی برزیلی و جدیدش هم در لیگ عربستان شکست خورد تا دامنه تغییرات به اتاق مدیران این باشگاه پرطرفدار عربستان برسد.

به گزارش مشرق، الهلال سال گذشته با وجود قهرمانی در لیگ عربستان بعد از حذف از لیگ قهرمانان با تغییرات اساسی مواجه شد. مربی و بازیکنان خارجی کنار گذاشته شدند و بار دیگر یک مربی سرشناس و تعدادی بازیکن خارجی گران قیمت به این تیم پیوستند اما نتیجه اش تا امروز آنطور که مدیران و هوادارن این تیم می‌خواستند پیش نرفته است. آن‌ها هفته قبل در جام پادشاهی با ۵ گل در ورزشگاه خودش مغلوب التعاون شدند و با وجود بردی که برابر استقلال در لیگ قهرمانان کسب کرده بودند زوران مامیچ را کنار گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

استعفای دسته جمعی در الهلال

شاهزاده رفت ستاره می‌آید

التعاون اما شب گذشته باعث شد یک زلزله دیگر در الهلال رخ بدهد. آن‌ها بار دیگر و این بار در لیگ برتر این کشور به ورزشگاه الهلال آمدند و این بار تیم را با سرمربی برزیلی و جدیدش با دو گل شکست دادند تا این بار تغییرات به اتاق مدیریت این باشگاه برسد. بعد از شکست دیشب و خشم هوادارن ناراضی الهلال که بعد از جام حذفی لیگ را نیز در خطر از دست رفتن می‌بینند، شاهزاده ملک فیصل رئیس باشگاه الهلال از سمت خود استعفا داد تا مشخص شود که این باشگاه آبستن تغییرات بزرگ و اساسی است.

بعد ازشکست الهلال برابر التعاون در دو هفته متوالی، این بار هواداران خواهان برکناری رئیس باشگاه و آمدن سامی جابر به جای او هستند. جابر ستاره فوتبال عربستان و الهلال است و شب گذشته نیز روی سکوهای ورزشگاه هواداران این تیم یک صدا فریاد می‌زدند: "سامی، سامی، سامی".


مهاجم سابق عربستان و الهلال در ابتدای فصل و بعد از تغییراتی که در تیم به وجود آمد در بخش مدیریت باشگاه فعالیت کند، او خورخه خسوس پرتغالی را برای جانشینی رامون دیاز انتخاب و با او قرارداد بست اما مسئولان باشگاه در میانه راه ژسوس را برکنار و زوران مامیچ را به جای او روی نیمکت نشاندند و این موضوع هیچگاه به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد.

تبعات یک شکست


اما ملک فیصل رئیس باشگاه تنها کسی نیست که استعفا داده است. در حالی که هنوز استعفای رئیس باشگاه الهلال رسماً مورد قبول قرار نگرفته، فهد الراشد نیاب رئیس باشگاه رسماً استعفا داد و از باشگاه کنار رفت. او در توئیترش نوشت: " از همه هواداران الهلال عذرخواهی می‌کنم. استعفای من از هیات مدیره الهلال و نایب رئیسی یک تصمیم کاملاً منطقی و به خاطر عشق به الهلال و اردت به ملک فیصل بوده است."


الهلال در آستانه از دست دادن دومین جام در یک سال است و این در حالی است که تضمینی هم برای موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد. شاید به همین دلیل است که هواداران این تیم در دو بازی اخیر از روی ناراحتی دست به آشوب زدند و این باعث شد که بازیکنان و مربیان تحت تدابیر امنیتی ورزشگاه را ترک کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس