کد خبر 954987
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

به گزارش مشرق، احسان علیخانی مجری مسابقه تلویزیونی عصر جدید با انتشار تصویری از سفر عوامل این برنامه به منطقه سیل زده پلدختر ، در اینستاگرام خود نوشت:

در سفری فشرده، یک روز کامل آمدیم به "پلدختر" با عوامل برنامه و فینالیست‌های "عصرجدید". ۵۰۰ محموله وسایل خانه از محل کمک‌های سراسر عشق و همیشگی شما (شامل فرش، یخچال، اجاق گاز و تلویزیون) تحویل داده شد؛ البته با اولویت خانواده‌هایی با زنان سرپرست و دارای فرزند معلول.

بااستعدادهای راه‌یافته به فینال هم دو، سه ساعتی برای نونهالان شهر و والدینشان برنامه اجرا کردند و وقتی اجرای‌شان تمام می‌شد، از اینکه توانسته بودند مردم آسیب‌دیده از سیلاب را ۱۰ دقیقه‌ای شاد کنند، چشمان‌شان برق می‌زد از شادی؛ درست مثل وقتی که دوان‌دوان از اتوبوس به سمت این قاب می‌آمدند تا شادی‌شان از شاد کردن مردم را رو به دوربین و در دامانِ زاگرس، فریاد بزنند. لبخند خورشیدِ غروب هم این شادی جمعی را زیباتر کرده در مسیر بازگشت از پلدختر به خرم‌آباد.

بسیاری از فینالیست‌هایی که به لطف شما دیده شده‌اند در آغاز راه هستند؛ راه مشق‌کردن همدلی و با مردم و برای مردم بودن.

دو، سه ساعتی هم به محله‌های آسیب‌دیده شهر رفتم و گلایه‌های فراوانِ مردمِ نجیبِ پلدختر را شنیدم. سرسلامتی به همه آنها که از اول عید، خالصانه آمدند و همچنان هستند و با عشق و بی سر و صدا مشغول خانه ساختن برای مردم. شما "معنای معرفت" هستید رفقا!

من دلم روشن است. می‌توانیم ادامه دهیم و این همت و همدلی را هرآینه، نو کنیم؛ مثل نو کردن وسایل خانه هموطنان آسیب‌دیده؛ از گلستان تا خوزستان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فش نیوز IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    19 5
    تا چند دقیقه دیگه تمام مشکلات پل دختر حل وفصل میشود
  • RO ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    8 1
    قرار نییت معجزه بشه.اینا کارهایی خوبیه که باید انجام بشه.
  • SE ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    4 3
    چه خواهر و برادرانه! همه هم به هم محرمند لابد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس