مایک پمپئو نمایه - کراپ‌شده

وزیر خارجه آمریکا باردیگر اتهامات خود علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شد: ساختار تحریم های شدیدی را ایجاد می کنیم که بر اساس آن کشورهای نقض کننده تحریم ایران هزینه زیادی را برای آن بپردازند.

به گزارش مشرق، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا امروز دوشنبه با حضور در مؤسسه دهیل به تشریح اولویت‌های سیاست خارجی کشورش پرداخت و در این سخنرانی بار دیگر اتهامات علیه ایران را تکرار کرد.

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص با طرح ادعایی تکراری اما مضحک مدعی شد: به تلاش‌های خود برای یافتن کشورهائی برای جبران نفت ایران ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم در این باره نیز اطمینان حاصل کنیم.

بیشتر بخوانید:

«غیرانقلابیون» مدنظر پمپئو چه کسانی هستند؟

به مهد دروغ و دزدی و تقلب خوش آمدید!

وی در ادامه ادعا کرد: ساختار تحریم‌های شدیدی را ایجاد می‌کنیم که بر آن اساس کشورهای نقض کننده تحریم ایران هزینه زیادی را برای آن بپردازند. ما آنها (خریداران نفت از ایران) را پاسخگو کرده و مجازات می‌کنیم.

مایک پمپئو مدعی شد: امیدواریم که نظام ایران تصمیماتی متفاوت از تصمیمات کنونی خود اتخاذ کند. ما سال گذشته، ۱۲ درخواست را برای ایران مطرح کردم. ما از ایران می‌خواهیم همچون یک کشور عادی رفتار کند.

وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به مبارزه بی امان تهران با تروریست‌های مصنوع این کشور در خاورمیانه پس از درخواست کشورهای مورد حمله تروریست‌های تکفیری- صهیونیستی داعش ادعا کرد: ایران حامی شبه نظامیان در عراق برای بی ثباتی در این کشور بوده و در امور داخلی لبنان نیز دخالت می‌کند.

وی در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر ادامه جنایت‌های عربستان علیه مردم مظلوم یمن و ادامه قراردادهای نظامی واشنگتن با ریاض نیز ادعا کرد: حوثی ها توافقات را نقض کرده و پهپاد و موشک بالستیک شلیک می‌کنند؛ عربستان نیز بر این اساس حق دفاع از خود را دارد! ما نیز در این راستا به ریاض کمک می‌کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    0 0
    پمپئوی احمق دنیا سازمان ملل داره امریکا ژاندارم جهان نیس امیدوارم امریکا مثل سایر ابرقدرنهای ادوار گذشنه جهان همانند رومیان هخامنشی سلوکیان مغولان سلجوقیان عثمانی امویان امپراطوری برینانیا شوروی به ذباله دان ناریخ بره
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    0 0
    ای جون قناری شما کلا در عرصه بین الملل تر زدید اون از مذاکره با طالبان که هیچی اون از با کره شمالی که هیچ اون از کودتا توی ونزوئلا که هیچی کلا هیچی به هیچی قپی نیا بذار باد بیاد
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    0 1
    راست میگه مگه چی میشه ایران مثل کشوری مثل سوئد یا فنلاند یا حتی ژاپن باشه؟؟ یعنی این که کاری به کار کشور های دیگه نداشته باشه شما هی مدام میگین مرگ بر این و مرگ بر اون!! این کشور رو محو میکنیم اون کشور رو نابود میکنیم!! بابا بس کنین دیگه مردم تو فقر مطلق هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس