کد خبر 954912
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹
علی اصغرپیوندی

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کمک‌های غیرنقدی از ۱۵ کشور اعم از اروپایی و آسیایی به ایران رسیده و کمک‌های نقدی هم به خاطر بحث تحریم‌ها و مسدود بودن حساب ارزی هلال احمر، تا به حال دریافت نشده است.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص آثار منفی تحریم‌ها بر جذب کمک‌های نقدی خارج از کشور، اظهار داشت: هلال‌احمر فضا را باز کرد تا اگر قرار است، کشوری کمکی ارائه کند، آن را تحویل بگیریم که در این راستا کمک‌های غیرنقدی از ۱۵ کشور اعم از اروپایی و آسیایی به ایران رسیده و اقلام آن نیز در رسانه‌ها اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

بیمه بیکاری به کارگران بیکار ناشی از سیل ارائه می‌شود

کیف پر از طلا و غافلگیری جهادگران +عکس

رئیس جمعیت هلال احمر بیان کرد: کمک‌های نقدی به خاطر بحث تحریم‌ها و مسدود بودن حساب ارزی هلال احمر، تا به حال دریافت نشده است.

وی افزود: ما با فدراسیون جهانی کمیته صلیب سرخ مکاتبه کرده‌ایم، ایمیل فرستاده‌ایم و تماس برقرار کرده‌‎ایم تا در راستای اقدامات بشر دوستانه سایر کشورها فضا برای جذب کمک‌های نقدی خارج از کشور اقدام شود.

پیوندی ادامه داد: با این رایزنی‌ها به دنبال این هستیم که راهی رسمی را باز کنیم، هر چند ممکن است از طرق غیر رسمی نیز اقدام کرد، اما می‌خواهیم راه رسمی باز شود تا بتوانیم کمک‌ها را جذب کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مردم در سیل‌های اخیر آسیب دیده‌اند و میزان خسارات وارده حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان است، اکنون به جذب کمک‌های بیشتری نیاز داریم.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    0 0
    امیدوارم اون پولها همونجوری بلوکه بمونه تا نهایتا روزی برسه که واقعا به مردم برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس