کد خبر 954910
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
ورزشگاه آزادی

مدیر کل امور باشگاهها وزارت ورزش و جوانان گفت: با همکاری قوه قضاییه، نیروی انتظامی و فدراسیون فوتبال افراد سابقه دار و شرور شناسایی و از ورود آنها به استادیوم ها جلوگیری می شود.

به گزارش مشرق، افشین داروی مدیر کل امور باشگاهها وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به جلسه اخیر با مسیولان انتظامی و نظارتی، صدا وسیما و تاج رییس فدراسیون در معاونت قهرمانی وزارت ورزش گفت: در پی حوادث اخیر در مسابقات لیگ برتر این جلسه به درخواست اقای داورزنی تشکیل شد و مصوبات مهمی به تایید حاضران رسید.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید مرگ هوادار پرسپولیس

عکس / وضعیت ورزشگاه آزادی پس از درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان

داوری گفت: بررسی‌های پلیس نشان داد که برخی افراد شرور و سابقه دار که هیچ گونه ارتباطی با فوتبال ندارند به استادیوم ها وارد شده و از این فضا برای آشوب گری استفاده می کنند که با کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی شناسایی شده و از ورود آنها جلوگیری و برخورد قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: البته مقرر شد لیدرها و تماشاگران دایمی برخی تیم ها کارت شناسایی دریافت کنند و کانون هواداران باشگاه‌ها مسئول مستقیم آموزش، نظم و ساماندهی هواداران هستند.

داوری گفت: برخورد انضباطی شدیدتر و جرائم سنگین تری از سوی فدراسیون فوتبال برای مربیان و بازیکنانی که قبل و حین و پس از مسابقه به تحریک هواداران و تخریب حریف می پردازند در نظر گرفته خواهد شد و برای اعلام برنامه های باشگاهها و تیم ها یک سخنگو تعیین شده و از اظهار نظرهای حساسیت برانگیز جلوگیری شود.

مدیر کل امور باشگاه‌ها تاکید کرد: این تصمیمات به همراه برخی موارد دیگر به صورت بخشنامه به همه استان‌ها و تیم ها و باشگاهها اعلام شده است و فدراسیون فوتبال مسیولیت اجرای آن را با همکاری مدیران کل استان‌ها بر عهده خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    2 0
    ازکجاشما تشخیص میدین این شخص شروراست وجلوگیری میکنیدازورودبه ورزشگاه مگه روی پیشانیش نوشته شرور.بعدش هم تواین همه جمعیت خیلی سخته کنترل کرد.فقط باید درفوتبال ایران راگل گرفت
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    2 1
    اینجوری که کل بازیهای لنگ بدون تماشاچی میمونه
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
      2 0
      دمت گرم با این ریز بینیت. احسنت
  • AE ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    1 0
    نظریه ساعت ۱۹:۰۲کاملا بجا و منطقی احسن.ازکجا بفهمند این که وارد استادیوم میشه شره.بعدا معلوم میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس