کد خبر 95489
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸

رئیس پلیس راهور تهران از اتمام نصب هزار دستگاه پارکبان حاشیه‌ای در تهران خبر داد و گفت: تعداد این دستگاهها تا پایان بهمن به پانزده هزار می‌رسد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: از صبح امروز یکشنبه برابر اعلام قبلی هزار پارکبان یا "دستگاه پارک" حاشیه ای در مسیر شهید بهشتی به آرژانتین در سه خیابان احمد قصیر، خالد اسلامبولی و بیهقی نصب شده است و از این پس پارک خودرو در این خیابانها تنها با کارت شهروندی و برای دو ساعت است. رانندگان تنها می توانند برای مدت دو ساعت خودروی خود را پارک کرده و از این دستگاه استفاده کنند و پس از اتمام این زمان بار دیگر باید این مدت را تمدید کرد.

رئیس پلیس راهور در ادامه از جمع آوری پارکبان ها از سطح خیابانهای مجهز به این دستگاهها خبر داد و تاکید کرد: در خیابانهایی که دستگاه پارک حاشیه ای نصب است هیچ پارکبانی حق فعالیت ندارد و پلیس راهور بر پارک خودروها نظارت می کند. براساس قانون در صورتیکه خودرویی به صورت غیر مجاز پارک کرده و اقدام به پرداخت هزینه نکند از سوی پلیس 200 هزار ریال جریمه می شود.



رحیمی از نصب پانزده هزار دستگاه تا پایان بهمن در شهر تهران خبر داد و در مورد هزینه پارک گفت:هزینه هر ساعت پارک در محدوده طرح ترافیک 600 تومان و در محدوده غیر طرح 300 تومان است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس