احمد توکلی نمایه

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به مطرح شدن ادعاهایی مبنی بر مهمتر بودن برجام و تلگرام نسبت به قیمت گوشت واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا واقعاً اولویتِ اصلی مردم برجام و تلگرام است و مطرح شدن چنین ادعایی زیر سوال بردن مطالبه اصلی آنان در زمینه وضعیت اقتصادی آنان نیست» گفت: من نمی‌دانم از کجا این حرف را می‌زنند و از کجا نظرسنجی کردند؟ به ما هم بگویند تا ما هم در این باره خاطرجمع شویم.

بیشتر بخوانید:

درخواست توکلی از رئیسی

وی ادامه داد: البته بله. ممکن است برای دسته ای از مردم ایران که حساسیت‌های اجتماعی و سیاسی دارند، برجام مهم‌تر از گوشت باشد، شاهد هم بودیم آنهایی که برجام را می‌خواستند گفتند برجام اگر بیاید همه جا بهشت می‌شود؛ در نتیجه وقتی چنین تصوری را دارند طرفدار برجام می‌شوند، چرا که مردم دوست دارند وضع‌شان خوب شود، البته بهشت که سهل است جهنم هم شود، غنیمت است.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: ولی اگر انتهای قضیه را نگاه کنیم معتقدم که این حرفها گزاف است و به این صورت نیست که از قولِ تمام مردم بشود این حرفها مطرح کرد زیرا عده کثیری از مردم این‌طور نیستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس