کد خبر 954756
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهورپیرامون اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر وجود دستگاه کارتخوان در اتاق بیژن زنگنه وزیر نفت برای دیدار با وی، گفت: اصلاً یک چنین چیزی نیست.

به گزارش مشرق، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور پیرامون اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر وجود دستگاه کارتخوان در اتاق بیژن زنگنه وزیر نفت برای دیدار با وی، گفت: اصلاً یک چنین چیزی نیست.

بیشتر بخوانید:

پول بدهید تا وزیر نفت را ببنید!

وی با تاکید بر اینکه زنگنه سال‌هاست وزیر نفت است، ادامه داد: من (می‌توانم) بگویم (زنگنه) چه رقمی در طول این سال‌ها که بیش از ۲۰ سال است (به کشور کمک کرده است).

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: در طول این مدت، زندگی آقای زنگنه و هر آنچه دارد را محاسبه کنید؛ باید مدال صداقت و درستکاری را به این فرد داد.

واعظی اظهار داشت: (زنگنه) در جایی زندگی می‌کند با این همه امکانات و همه چیز دستش است، اما توانسته خودش را نگه دارد انصافاً نه اینکه همکار من است، بلکه باید از ایشان تشکر کرد. آقایی هم که این حرف را زده نباید هیچ وقت به حرف‌هایش توجه کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبا دالله IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    0 2
    سلام عزیزان مدران دانا ولایق را نرجانیم تا بتوانند با فراق بال به این نظام مقدس وکشور صاحب زمانی خدمت کنند انصاف داشته باشیم وجدان تنها محکمه ای است که احتیاج به قاضی ندارد صلوات بر محمد
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    0 0
    باید مدال صداقت و درستکاری را به این فرد داد.!!!
  • حاتم IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    بدون سند نمیشود اتهام زد ولی امثال خاوری ها در کشور هستند و بازهم خواهند بود.
  • محموداعرابی IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
    0 0
    دراین شبهای قدر از خداوند طلب بخشش کنید که به وزرای پاکدست وساده زیست دولت دوازدهم این چنین ظلم میکنید بترسیدازخدا الهی العفو آقای واعظی برای ماهم دعابفرمائید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس