کد خبر 954713
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
لیدز

لیدز در خانه در یک بازی عجیب متوقف شد و از صعود مستقیم به لیگ برتر انگلیس بازماند.

به گزارش مشرق، اتفاقات عجیب دیدار لیدزیونایتد - استون ویلا، حکم به صعود شفیلد به لیگ برتر داد.

یکشنبه شب در تک مسابقه چمپیونشیپ، دیدار حساسی بین لیدزیونایتد و استون ویلا در الندرود برگزار شد، لیدز برای آنکه بتواند جدال برای صعود مستقیم به لیگ برتر را به هفته آخر بکشاند، نیاز به برد در این بازی خانگی داشت. اما این دیدار با تساوی پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

تماشای بازی حتی بعد از شکستن پا! +عکس

نکته عجیب این دیدار، اتفاقات بین دقایق ۷۲ تا ۷۷ بازی بود. دقیقه ۷۲ بازی، در شرایطی که یکی از بازیکنان ویلا روی زمین افتاده بود، و بازیکنان میهمان انتظار داشتند حریف توپ را به بیرون بزند و حتی بعضی از آنها ایستادند، اما لیدز از فرصت استفاده کرد و توسط کلیش به گل رسید.

زدن این گل، شروعی بود بر حاشیه‌های این دیدار، بازیکنان دو تیم درگیر شدند و برخوردها به کنار زمین هم کشیده شد. دقیقه ۷۵ ال قاضی از ویلا اخراج شد، اما بیلسا سرمربی مشهور لیدز، در نهایت تصمیم گرفت که بازی جوانمردانه را به شکلی دیگر جبران کند. او به بازیکنانش دستور داد بایستند تا حریف گل بزند.

بنابراین بازیکنان ویلا بدون هیچ مزاحمتی توپ را در چند ثانیه از مرکز زمین به دروازه حریف رساندند و در دقیقه ۷۷ بازی مساوی شد و در نهایت مساوی ماند تا با این نتیجه لیدز ۸۳ امتیازی شود و شانس صعود مستقیم را از دست بدهد. شفیلدیونایتد با ۸۸ امتیاز دومین تیمی است که به طور مستقیم راهی لیگ برتر می‌شود. انها بعد از ۱۳ سال به لیگ برتر صعود کردند.

لیدز، وست برومویچ و استون ویلا نیز حضورشان در پلی آف قطعی است و تیم چهارم از بین دربی، میدلزبورو و بریستول انتخاب می‌شود. بنابراین امکان دارد در پلی آف دوباره شاهد تقابل ویلا و لیدز باشیم.

دانلود

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس