نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس

در نشست امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعضا بر تأمین امنیت اعضای تیم و هواداران در بازی پیش رو برابر تراکتورسازی و بازی جام حذفی در اصفهان تأکید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز (یکشنبه) برگزار شد. این نشست امروز از ساعت ۱۹:۳۰ برای جمع‌بندی درباره بعضی مسائل مطرح شده، دوباره تشکیل می‌شود.

در این نشست درباره مسائل اقتصادی و اسپانسری و قراردادهای همکاری در این بخش‌ها تبادل‌نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس از کی‌روش شکایت می‌کند

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بر رویکرد ایجاد درآمد پایدار و تضمین‌شده در جریان اجرای برنامه‌های مالی و اقتصادی تأکید کردند. در همین راستا برای حل مشکلات مالی باشگاه و تیم در مقطع کنونی هم تصمیم‌های خوبی اتخاذ شد.

اعضای هیئت مدیره همچنین با دریافت گزارش مدیرعامل به بررسی مسائل اخیر در جریان بازی‌های پرسپولیس و مسابقات پیش رو پرداختند.

در این ارتباط مقرر شد در ادامه برنامه‌های باشگاه و مدیرعامل که از روزهای گذشته آغاز شد، پیگیری‌ها برای تأمین امنیت اعضای تیم و هواداران در بازی پیش رو برابر تراکتورسازی و بازی جام حذفی در اصفهان صورت بگیرد.

همچنین دفاع از حقوق باشگاه، تیم و هواداران در مراجع ذیربط مورد تأکید و نحوه انجام آن موارد، بررسی شد. در همین راستا ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پس از نشست هیئت مدیره، جلسه تکمیلی با مسئولان امور حقوقی باشگاه داشت.

بازی با پاختاکور در تاشکند نیز از موارد مطرح شده در دستورجلسه امروز هیئت مدیره بود و درباره تأمین هزینه‌های سفر و همچنین هزینه‌های در اختیار گرفتن پرواز چارتر تصمیم‌گیری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
    5 20
    چه فایده؟؟؟ کو گوش شنوا؟؟؟ تا کسی تو این بازی کشته نشه تبریزی ها درس نمی گیرند.حالا هی محروم کنید هوادارانشو.فایده نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس