فتاحی

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: آقای قاضی زاده هاشمی بخاطر کسب شهرت از نردبان فوتبال بالا نروید.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی در واکنش به اظهارات قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد فوتبال اظهار داشت: جناب آقای قاضی‌ز اده هاشمی عزیز این روزها شما بیشتر از هر مسئولی در خصوص مسائل فوتبال صحبت کردید. ای کاش قبل از اینکه بخواهید در مورد فوتبال صحبت کنید اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید. همانطور که همه می‌دانند براساس قوانین فیفا و AFC و همچنین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بلیت‌فروشی مسابقات به باشگاه‌ها واگذار شده و ارتباط به آقایان جهانگیری، سلطانی‌فر، صالحی‌امیری و تاج ندارد.

وی افزود: شما که واقعاً نماینده مردم در مجلس حضور دارید و می‌خواهید به فوتبال کمک کنید بحث حق پخش را پیگیری کنید قانونی در مجلس تصویب کنید که باشگاه‌ها بتوانند ورزشگاه اختصاصی داشته باشند و ورزشگاه‌ها به باشگاه‌ها واگذار شود و خود باشگاه‌ها مدیریت کنند و هواداران کمک به این فوتبال کمک کنند مثل همه جای دنیا

فتاحی تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر همین‌طور پیش برود شما می‌خواهید در مورد ارنج تیم‌ها نیز صحبت کنید. خواهشی که از شما دارم این است که به خاطر کسب شهرت از نردبان فوتبال بالا نروید و به این فوتبال کمک کنید.

*این فیلم را ببینید.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    1 0
    فوتبال کثیفی که تویش هم جنس بازی و رشوه مافیای بازی ساز و ۰۰۰۰ هرزگی در بیاید مال آقای فتاحی باشه نمی خواهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس