کد خبر 954482
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
محمدرشید مظاهری

تیمی که چند هفته پیش بدترین عملکرد خود در تاریخ لیگ برتر را به نمایش گذاشت و رکورد بیشترین دقایق بدون گل زده را تجربه کرد، مقابل تراکتورسازی در هفتمین بازی متوالی خانگی توانست گل نخورد.

به گزارش مشرق، محمدرشید مظاهری مزد تلاش و درخشش خیره کننده خود در دیدار با تراکتورسازی را گرفت و موفق شد پس از ۱۴ سال رکورد بیشترین کلین شیت متوالی در بازی‌های خانگی ذوب آهن را به نام خود ثبت کند. مظاهری برای ثبت این رکورد بسیار عالی، در دقایق پایانی بازی پنالتی اشکان دژاگه را مهار کرد تا ثابت کند که شایستگی رسیدن به این دستاورد مهم را داشته است. مظاهری مقابل تراکتورسازی، چهلمین بازی متوالی خانگی ذوب آهن را در درون دروازه ایستاد و در این دیدار موفق شد برای هفتمین بازی متوالی خانگی، دروازه تیمش را بسته نگه داشته و کلین شیت کند. عملکرد فوق العاده درخشان محمدرشید مظاهری و خط دفاعی ذوب آهن پیش از این در تاریخ باشگاه سابقه نداشته و برای نخستین بار چنین آماری به ثبت رسید تا بهترین نمایش دروازه بان های ذوب‌آهن در تاریخ لیگ برتر به نام مظاهری ثبت شود.

بیشتر بخوانید:

تراکتورسازی با باخت به ذوب‌آهن از قهرمانی دور شد/ اشکان دژاگه پنالتی خراب کرد

پیش از این، آرمناک پطروسیان سنگربان ارمنستانی در لیگ چهارم توانسته بود در شش بازی متوالی خانگی کلین شیت کند و بیش از یک دهه در این زمینه رکورددار باشگاه ذوب آهن اصفهان بود؛ اما روز گذشته، محمدرشید مظاهری سرانجام از این رکورد آرمناک عبور کرد تا رکورددار جدید این تیم اصفهانی لقب بگیرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس