کد خبر 954112
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
آمادگی "پاکستان" برای صادرات پیاز 1500 تومانی به ایران

نرخ‌نامه جدید محصولات که از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام شده است، حاکی از کاهش قیمت برخی صیفی‌جات در میادین میوه و تره‌بار است.

به گزارش مشرق، در نرخ‌نامه جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، قیمت پیاز زرد و سفید درجه یک با ۳۰۰ تومان کاهش به ۷,۵۰۰ تومان و پیاز سفید و زرد دستچین با ۳۰۰ تومان کاهش به ۸,۵۰۰ تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

یاز صادراتی پاکستان: ۱,۵۰۰ تومان

قیمت بادمجان بندری و دلمه دستچین با ۱۰۰ تومان کاهش به ۳,۸۰۰ تومان رسیده و انواع خیار از جمله خیار رسمی، رویال، کوتاه و گلخانه‌ای نیز ۳۰۰ تا ۷۰۰ تومان کاهش قیمت داشته است، ضمن اینکه قیمت محصولات پر مصرفی همچون سیب زمینی، گوجه فرنگی و سبزیجات و همچنین فلفل دلمه‌ای سبز و رنگی ثابت مانده است.

سیب زمینی انباری دستچین به قیمت هر کیلوگرم ۳,۸۰۰ تومان و سیب زمینی نو دستچین به قیمت ۴۷۰۰ تومان، گوجه فرنگی گیلاسی و زیتونی به قیمت هر کیلوگرم ۷,۳۰۰ تومان و گوجه فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای به قیمت ۴,۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

این در حالی است که قیمت هر کیلوگرم سبزی پاک کرده در میادین میوه و تره بار ۴,۶۰۰ تومان و سبزی جور ۳,۲۰۰ تومان است، ضمن اینکه سبزی دسته‌ای کوچک (۶۰ گرمی) به قیمت ۴۰۰ تومان و سبزی دسته‌ای متوسط (۴۰۰ گرمی) به قیمت هر دسته ۴,۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسیحا IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    8 0
    آنچنان روووووونقی ایجاد کنم که نون و پیاز هم نتوانید بخورید ........
  • جاسوس موصاد IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    2 0
    میبینم صدای مرگ بر آمریکا ها کم رمق شده به جاش پیاز گرون شد پیاز ارزون شدا بلنده... چیطوری ایرانی؟
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    2 0
    ارزانی کردید خیلی ممنونیم الان دیگه میرم زن میگیرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس