کد خبر 953995
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
ترافیک نمایه

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به ترافیک عادی و روان در محورهای مواصلاتی غرب تهران و آزادراه تهران-قم و تهران-ساوه گفت: محور مواصلاتی تهران به شهریار از بار ترافیکی نیمه سنگین برخوردار است.

به گزارش مشرق، سرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه غرب استان تهران دقایقی پیش در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه در آزادراه تهران-قم و آزادراه تهران-ساوه از هر دو سو به‌صورت روان و عادی در جریان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

حداکثر و حداقل نرخ طرح ترافیک خبرنگاران


وی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از محور شهریار به تهران به‌صورت عادی و روان در جریان است ولی محور تهران به شهریار از بار ترافیکی نیمه سنگین برخوردار است و وسایل نقلیه به مرور در حال حرکت هستند.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران تصریح کرد: حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی غرب استان تهران رخ نداده و رانندگان محترم با توجه کامل به جلو از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز ازجمله سبقت، سرعت و انحراف به چپ جداً پرهیز کنند زیرا عوامل پلیس‌راه به‌صورت آماده‌باش ۱۰۰ درصدی در سطح محورها حاضر هستند و با این‌گونه رانندگان برخورد قانونی و قاطع خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس