آیت‌الله علم‌الهدی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بابیان اینکه در فرهنگ مشهدی، بنای سازگاری و اصلاح زندگی است، گفت: عمده آمار طلاق موجود مربوط به زواری است که طلاق خود را در مشهد ثبت می‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای معاونان سازمان بهزیستی خراسان رضوی، سازمان بهزیستی را پایگاه خدماتی ارزشمند در استان دانست و اظهار کرد: این پایگاه پاسخگوی بخشی از نگرانی‌های مردم در جامعه است که ان‌شاءالله توفیق پیدا کنید این جهت را توسعه بدهید.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی به آمار طلاق و بالا بودن آن در استان و مشهد اشاره کرد و ادامه داد: اشتباهی در آمار طلاق در مشهد اتفاق افتاده که باید جلوی آن را گرفت، بیشتر آمار طلاق مال شهرستان‌ها است، می‌خواهند جدا شوند، می‌گویند برویم مشهد زیارت امام رضا و از هم جدا شویم.

بیشتر بخوانید:

وعده رئیسی به مراجع عظام تقلید

وی بابیان اینکه در فرهنگ مشهدی، بنای سازگاری و اصلاح زندگی است، افزود: عمده آمار طلاقی که به وجود می‌آید مربوط به زواری است که طلاق خود را در مشهد ثبت می‌کنند که باید تفکیکی در آمار صورت بگیرد.

امام جمعه مشهد به اهمیت افزایش مشارکت‌های مردمی در اداره امور مربوط به بهزیستی اشاره کرد و گفت: سعی کنید با طرح‌هایی، توسعه مشارکت مردمی در امور بهزیستی را افزایش دهید، حضور خیرین در این امور باید کاربردی و اجرایی باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی متذکر شد: مراجعین بهزیستی از مستضعف‌ترین اقشار هستند، به این افراد و اقشار خدمت کنید و آنان را امیدوار کنید که این کار بالاترین عبادت است و برکاتی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    44 4
    خدایا توبه توبه چه گناهی کردیم که این افراد بر سرنوشت ما مسلط شدند این نسلی که از هر 10 ازدواج 6 تا منجر به طلاق می شود دست پرورده شماست
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    34 1
    طلاق خود را در مشهد ثبت میکنند؟ شنیده بودیم به برکت مجاورت امام رضا ازدواج خودشون رو در مشهد ثبت کنند ولی برعکسش چیز جدیدیه احتمالا شوخی کرده.
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    8 9
    طلاق یعنی آزادی . به بابا مامانم میگم طلاق بگیرید چپ چپ نگاهم میکنند ولی میدونم قند توو دلشون آب میشه و از خداشونه
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    12 1
    يعني زوار ميرن مشهد زيارت بعد ميان بيرون ميرن طلاق ميگيرن؟!!
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    30 2
    چی میگی عمو؟
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    26 0
    شنیده بودیم مردم میرن حرم و در اون مکان مقدس ازدواج میکنن ولی خدایی طلاقو نشنیده بودیم به نظرم بجای توجیه موضوع در پی اصلاح باشیم
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    18 0
    حالا چه فرق دارد مشهد نه نيشابور سبزوار كاشمر.....ايا خون مشهدي ها رنگين تر است و ايا ساكنين مشهد منزه هستند !اينگونه برائت جويي ها توسط يك عالم و امام جمعه قابل قبول نيست!
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    12 0
    ما شنيده بوديم بعد از ازدواج برن مشهد نميشه قبول كرد كسي بخواد جدا بشه پاشه بره امام رضا گردش!!!!!
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
    1 0
    کاش دور و بری های ایشان اطلاعات بهتری به ایشان بدهند. ۳۰ تا ۵۰ درصد ساکنین مشهد مهاجرین شهرستان های خراسان و اطرافند و اکثرا در حاشیه شهر زندگی می کنند و برعکس تهران آمار طلاق در حاشیه مشهد زیاد است.
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
      1 0
      شما هم كه انداختي گردن مهاجرين!!چطور وقتي اسم تهران و مشكلاتش مياد همه تقصير تهراني هاست و مهاجرين اصلا به حساب نميايند!!مشهدي و مهاجر ندارد همه همرطن هستند !اين چه تعصبي است كه از امام جمعه تا باقي مردم مشهد دارند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس