کد خبر 953635
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
کشتی

نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا، صاحب مدال طلا شد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا و در روز دوم این مسابقات که در چین در حال برگزاری است نمایندگان کشورمان در ۵ وزن دوم به مصاف حریفانشان رفتند که علیرضا کریمی در وزن ۹۲ کیلوگرم با پیروزی در دیدار فینال، به عنوان قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید:

قاسم‌پور هم در آسیا طلایی شد

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر چنگیز کریم کولوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم مقابل آتسوشی ماتسوموتو، دارنده مدال برنز جهان از ژاپن در کمتر از یک دقیقه و با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مرحله نیمه نهایی شد.کریمی در این دیدار عزیزبک سولیف از ازبکستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در فینال پیش از پایان تایم اول با نتیجه ۱۱ بر صفر حریف هندی را از پیش رو برداشت و به مدال طلای آسیا رسید.

پیش از این در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان‌پور و کامران قاسم‌پور در ۸۶ کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بودند. در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز محمد نخودی به مدال برنز رسیده بود.

آزادکاران کشورمان در ۵ وزن اول صاحب ۳ مدال طلا توسط رضا اطری (۵۷)، بهمن تیموری (۷۹) و رضا یزدانی (۹۷ کیلوگرم) و ۲ برنز (پیمان بیابانی - ۶۵ و یونس امامی - ۷۰ کیلوگرم) شده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس