کد خبر 953629
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
کامران قاسم پور

نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا، به مدال طلا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا و در روز دوم این مسابقات که در چین در حال برگزاری است نمایندگان کشورمان در ۵ وزن دوم به مصاف حریفانشان رفتند که کامران قاسم‌پور در وزن ۸۶ کیلوگرم با پیروزی در دیدار فینال، موفق به کسب مدال طلا شد.
بیشتر بخوانید:

در وزن ۸۶ کیلوگرم کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل بهادر قدیروف از تاجیکستان پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار در کمتر از ۴۰ ثانیه مقابل دیپاک پونیا از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. قاسم پور در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر علی گادجی گامیدگادجیف (روسی الاصل) از قرقیزستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

پیش از این در وزن ۶۱ کیلوگرم بهنام احسان‌پور صاحب مدال طلا شده بود و در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی به مدال برنز رسیده بود.

آزادکاران کشورمان در ۵ وزن اول صاحب ۳ مدال طلا توسط رضا اطری (۵۷)، بهمن تیموری (۷۹) و رضا یزدانی (۹۷ کیلوگرم) و ۲ برنز (پیمان بیابانی - ۶۵ و یونس امامی - ۷۰ کیلوگرم) شده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس