کد خبر 953213
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
پمپئو نمایه

این عجیب نیست که مایک پمپئو وزیر خارجه بگوید: "زمانی که رئیس سازمان سیا بودم در سازمان دروغ می‌گفتیم، تقلب می‌کردیم، دزدی هم می‌کردیم. این کارها یادآور افتخارات تجربه آمریکایی است".

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

این عجیب نیست که مایک پمپئو وزیر خارجه بگوید: "زمانی که رئیس سازمان سیا بودم در سازمان دروغ می‌گفتیم، تقلب می‌کردیم، دزدی هم می‌کردیم. این کارها یادآور افتخارات تجربه آمریکایی است". عجیب و تاسف برانگیز، کار آنهایی هستند که به دروغگوهای دزد و متقلب آمریکایی و اروپایی اعتماد کردند.

بیشتر بخوانید:

خداوند درباره مجادله فریب خوردگان با شیطان در روز قیامت می فرماید: "شیطان، هنگامی که کار تمام می‌شود، می‌گوید: خداوند به شما وعده حق داد و من به شما وعده (باطل) دادم، و تخلّف کردم! من بر شما تسلّطی نداشتم، جز اینکه دعوتتان کردم و شما دعوت مرا پذیرفتید! بنابراین، مرا سرزنش نکنید خود را سرزنش کنید". (آیه 24 سوره ابراهیم)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
    1 9
    کجا گفته ؟ منبع خبر را بگویید .
  • سید رضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
    15 1
    دیپلماسی حماقت !!
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
    8 0
    چقدر تو کتابها از خیانت خواص و اصحاب امام حسین و رجل غربزده قاجار میخوندیم و باور نمیکردیم ، مثل ددمنشی یزیدیان تو واقعه عاشورا ، ولی دیدیم که تو سوریه و عراق و اوایل انقلاب چه کردند اما لقمه حرام اونها رو مثل جماعت افساد طلب کور کرده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس