کد خبر 951189
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
محمد ایمانی

آقای روحانی درباره دو عضو منتقد در شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی خودکامگی به خرج داده اما شهامت ندارد مسئولیت این دیکتاتوری و بی تحملی را بپذیرد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای روحانی درباره دو عضو منتقد در شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی خودکامگی به خرج داده اما شهامت ندارد مسئولیت این دیکتاتوری و بی تحملی را بپذیرد.

بنا بر اخبار منتشره، آقایان رحیم پور ازغدی و ضرغامیبه جلسات این دو شورا که با چند ماه تعطیلی تعمدی از سوی آقای روحانی، امروز و فردا برگزار می شود، دعوت نشده اند. پیش از این آقای رحیم پور فاش کرد پس از انتقاد از رییس‌جمهور، روحانی اعلام کرده چند نفر از جمله او (رحیم پور) نباید به شورای عالی انقلاب فرهنگی بیایند. این درحالی است که اعضای شورا منصوب رهبر معظم انقلاب هستند و نه آقای روحانی. و ضمناً حضورشان در این شورا های عالی باید کارشناسانه و جدی و موثر و نقادانه باشد و نه نمایشی و تشریفاتی.

بیشتر بخوانید:

بر صندلی رجایی نشسته اید آقای روحانی

شلیک به امدادگر؛ بازخوانی دو کارنامه متفاوت

داری اشتباه می‌زنی!

در همین حال، خبرگزاری دولتی ایرنا روز گذشته به دروغ مدعی توصیه رهبر انقلاب به رحیم‌پور ازغدی و ضرغامی مبنی برای شرکت نکردن در جلسات مذکور شده بود اما امروز اعتراق کرد شایعه ای که منتشر کرده، کذب بوده است.

سوال این است: آقای روحانی چرا مرتکب کار ناپسندی می شود که اطرافیانش به هنگام فاش شدن مجبورند فرافکنی کنند؟ امیر مومنان در نامه ۶۹ نهج البلاغه به حارث همدانی فرمود " وَاحْذَرْ کُلَّ عَمَل یُعْمَلُ بِهِ فِی السِّرِّ، وَ یُسْتَحی مِنْهُ فِی الْعَلانِیَةِ. وَ احْذَرْ کُلَّ عَمَل اِذا سُئِلَ عَنْهُ صاحِبُهُ اَنْکَرَهُ اَوِ اعْتَذَرَ مِنْهُ. وَ لاتَجْعَلْ عِرْضَکَ غَرَضاً لِنِبالِ الْقَوْلِ، وَ لا تُحَدِّثِ النّاسَ. و پبرهیز از هر عملی که در نهان انجام شود و در آشکار از آن شرم شود. و بپرهیز از هر کاری که اگر از کننده اش سؤال شود، انکار کند یا از آن پوزش طلبد. و آبرویت را هدف تیرهای گفته ها قرار مده".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
    10 1
    به قول جناب ازغدی ریس جمهور در این چند سال هر کار کرد تایید کنید ! فقط و ور مورد قیمت دلار وتورم و اشتغال از این قبیل مورد سوال واقع شود.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
    0 0
    اعتراق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مرتضی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    درود بر استاد رحیم پور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس