کد خبر 953025
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
شهرداری نمایه

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از حل‌وفصل موضوع شکایت پلیس راهور از شهرداری در خصوص ادعای اخذ غیرقانونی عوارض ورود به طرح زوج یا فرد خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن پورسیدآقایی در این رابطه اظهار کرد: پس از طرح این موضوع طی جلسه‌ای که با حضور نمایندگان پلیس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک، دو تن از اعضای شورای شهر و نماینده دادستان کشور در فرمانداری تهران برگزار و مستندات لازم و مصوبه شورای اسلامی شهر در این جلسه ارائه شد، اغلب اعضای حاضر در جلسه ازجمله فرمانده محترم راهور تهران پس از استماع دلایل شهرداری اقناع شدند که اخذ عوارض از ورودهای غیرمجاز به محدوده زوج یا فرد بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اقدامی قانونی بوده است.

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس راهور: شکایت ما از شهرداری پابرجاست

شکایت پلیس راهور تهران از شهرداری به دیوان عدالت

جزئیات بازگشت عوارض اخذ شده غیرقانونی زوج و فرد

این مقام مسئول در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در تشریح ادامه روند حل‌وفصل شدن موضوع شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران در خصوص ادعای اخذ غیرقانونی عوارض ورود به طرح زوج یا فرد تصریح کرد: شکایت مربوط به سه ماه قبل است و با مکاتبه‌ای که با فرماندهی محترم جدید راهور ناجا صورت پذیرفته دستور بازنگری در این موضوع داده‌شده است، منتظریم تا اقدامات رسمی از سوی اداره حقوقی پلیس راهور ناجا در این خصوص صورت گیرد.

پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: آن دسته از شهروندانی که عوارض ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج یا فرد به‌حساب شهروندی‌شان منظور شده، می‌توانند از طریق سامانه «تهران من» به‌مانند جرائم راهنمایی و رانندگی به‌صورت انتخابی و اقساطی عوارض خود را پرداخت کنند.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بر ضرورت پرداخت عوارض ورود غیرمجاز به محدوده‌ی طرح ترافیک و محدوده زوج یا فرد تاکید و بیان کرد: به‌شخصه معتقدم عوارض ورود به محدوده‌های مذکور حق تمامی شهروندان است و باید اخذ شود. از همین رو خطاب به شهروندان تهرانی اعلام می‌کنم و متعهد می‌شوم که ریالی از محل کسب درآمد حاصل از عوارض طرح ترافیک و زوج یا فرد، به‌جز در زمینه توسعه حمل‌ونقل عمومی و رفع آلودگی هوای شهر و تحقق حقوق شهروندان، هزینه نخواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس