کد خبر 952992
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳
صدیف بدری

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: داده‌های هواشناسی به موقع توسط وزارت نیرو تحلیل نشده است در حالی که سازمان هواشناسی در پیش‌بینی این بحران عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش مشرق، صدیف بدری اظهار داشت: داده‌های هواشناسی به موقع توسط وزارت نیرو تحلیل نشده است در حالی که سازمان هواشناسی در پیش‌بینی این بحران عملکرد خوبی داشته است و در این زمینه می‌توان به این نتیجه رسید که برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه انجام نیافته است.

بیشتر بخوانید:

نامه وزیر نیرو به رئیس جمهور در خصوص هواشناسی

وی بیان کرد: بررسی ابعاد مختلف در این زمینه و ارائه توضیحات توسط وزارت نیرو در ارتباط با مقابله با سیل اولویت اساسی است و طبق جمع‌بندی اولیه مشخص شده است که متاسفانه برنامه‌ریزی دقیقی برای لایروبی رودخانه‌ها در سال‌های گذشته توسط این وزارتخانه انجام نیافته است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: احداث سد، لایروبی رودخانه‌ها و مقابله با سیل از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه واقع شود و بررسی کمیته آب و فاضلاب کمیسیون از برنامه‌هایی است که درصدد هستیم تا در راستای واکاوی این مسائل تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

بدری تصریح کرد: انتظار می‌رود در این زمینه و در ارتباط با تدوین برنامه‌های مناسب برای کنترل مدیریت بحران در سطح کشور یک برنامه اساسی و مدون داشته باشیم تا حتی الامکان در برابر حوادث و بلایای طبیعی در اسرع وقت ورود پیدا کرده و برای حل مشکلات در این زمینه موفق عمل کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس