نصراله عبداللهی

پیشکسوت استقلال گفت: رقابتها در صدر جدول به اوج حساسیت خود رسیده و تا روز آخر نمی‌توان تشخیص داد که کدام تیم می‌تواند قهرمان شود.

سرویس ورزش مشرق – در آستانه شروع دور برگشت مسابقات گروه C لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا تیم الهلال عربستان که در دیدار رفت با نتیجه ۱-۲ در دوحه به استقلال باخت در ابوظبی مقابل نماینده کشورمان به میدان می‌رود. استقلال با برد مهمی که در آخرین دیدار دور رفت بدست آورد ۴ امتیازی و امیدوار به صعود از گروه خود شد.

نصراله عبداللهی در گفت و گو با مشرق، درباره آخرین وضعیت تیم استقلال برای مصاف با الهلال و مسابقات لیگ برتر و حساسیت‌های بوجود آمده در صدر جدول صحبت کرد.

وی ابتدا درباره شرایط بازی با الهلال اظهار داشت: بازی بسیار سختی پیش روی استقلال است. هر چند که ما در امارات تماشاگر ایرانی داریم و استقلال حس تنهایی نخواهد داشت ولی به هر حال بازی در امارات است و باید خیلی مراقب باشیم.

وی افزود: شکر خدا آسیب دیده‌ها و بازیکنانی که در دیدارهای قبلی حضور نداشتند به جمع بازیکنان دیگر اضافه شده و تیم با بردهای اخیر در لیگ روحیه خوبی برای این دیدار پیدا کرده است که همگی می‌تواند در نتیجه گیری استقلال مؤثر باشد.

مشاور فنی مدیرعامل باشگاه درباره میزان شناخت استقلال از الهلال گفت: در آخرین دیدار الهلال در تورنمنتی که در امارات برگزار شد ساشا شفر برای آنالیز مسابقه این تیم روبروی حریفی از تونس در دبی حضور داشت و به دقت این تیم را زیر نظر گرفت.

عبداللهی ادامه داد: به خوبی از الهلال شناخت داریم و این چهارمین بازی در طول یک سال گذشته با این تیم است. البته می‌دانیم که حریف از بازی قبلی زخمی است و می‌آید که هر چه در توان دارد را در زمین نشان بدهد.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد یک میلیون دلاری تیم اروپایی به ستاره استقلال

مدافع اسبق استقلال که سابقه بازی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین را هم در کارنامه دارد درباره برنامه تیم برای مهار "گومیس" مهاجم فرانسوی تیم الهلال خاطرنشان کرد: همانطور که در دیدار رفت برای مهار این بازیکن برنامه داشتیم در این دیدار هم تدابیری برای این کار اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: برای صعود از این گروه باید در ۳ دیدار باقی مانده دور برگشت هر کاری از دست تیم برمی آید انجام بدهد وگرنه باید قید صعود را زد. بچه‌ها به این مهم واقف هستند و می‌دانند اگر تلاش نکنند باید با لیگ قهرمانان خداحافظی کنند.

مشاور فنی مدیرعامل باشگاه همچنین در ارتباط با زمان فعالیت کمیته نقل و انتقالات باشگاه گفت: هنوز این کمیته فعالیتی ندارد. قرار است از روزی که مسابقات تیم تمام شد این گروه فعالیت خود را استارت زده و بر اساس خواسته‌های شفر یارگیری کنند.

عبداللهی همچنین در این باره که استقلال در لیگ برتر چقدر شانس قهرمانی دارد توضیح داد: رقابتها در صدر جدول به اوج حساسیت خود رسیده و تا روز آخر نمی‌توان تشخیص داد که کدام تیم می‌تواند قهرمان شود. آنچه مسلم است اینکه تیم ما نباید یک امتیاز هم از دست بدهد. هر یک امتیاز از دست رفته می‌تواند ما را چند گام از رسیدن به خواسته‌هایمان دور کند.

این مقام آگاه در باشگاه استقلال درباره تمدید قرارداد پاتوسی گفت: قطعاً اتفاقاتی که سال قبل درباره تیام و جپاروف رخ داد تکرار نمی‌شود. همه کارهای مقدماتی برای تمدید قرارداد پاتوسی انجام شده است. فقط مانده تأمین پول و در نهایت تمدید قرارداد. مدیران باشگاه در این زمینه با همه توان کار می‌کنند.

وی همچنین در این باره که ممکن است صیادمنش از استقلال جدا شود یادآور شد: این بازیکن از حدود ۳ ماه قبل پیشنهادی از ترکیه داشته ولی خیلی جدی نیست. در واقع مسئولان باشگاه تصمیم قطعی برای این کار نگرفته اند که صیادمنش را بفروشند. شفر هم راضی به این جدایی نیست و معتقد است فعلاً برای این کار زود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
    2 5
    فقط مانده تأمین پول!! خب برادر من شرط اصلی موندن یه بازیکن خوب پوله که اونم ظاهرا ندارین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس