اللهیار صیادمنش

مشاور فنی مدیرعامل باشگاه استقلال پرداخت یک میلیون دلاری برای دریافت رضایتنامه ستاره جوان استقلال را تایید کرد.

سرویس ورزش مشرق – طی ماه‌های اخیر وینفرد شفر در چند نوبت به ارزش بالای بازیکنان جوان شاغل در تیم استقلال اشاره مستقیم داشته و در این ارتباط مشخصاً از اللهیار صیادمنش به عنوان الماسی در تیمش یاد کرده است.

سرمربی آلمانی استقلال که در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین سازی گفته بود این بازیکن ارزشی یک میلیون دلاری دارد و می‌تواند در سالهای آتی با رقمی بالغ بر ۵ تا ۶ میلیون دلار به فروش برسد حالا یکی از مخالفان اصلی در راه جدایی این بازیکن مازندرانی از استقلال محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، ظاهراً باشگاه فنرباغچه ترکیه پیشنهاد رسمی یک میلیون دلاری اش برای به خدمت گیری این بازیکن برای مدت ۴ سال را در ماه‌های آغازین سال ۲۰۱۹ به باشگاه استقلال ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش پدر صیادمنش به اظهارات جنجالی پژمان منتظری

ستاره استقلال در آستانه پیوستن به تیم اروپایی

نصراله عبداللهی مشاور فنی مدیرعامل باشگاه استقلال با تأیید این مبلغ در گفت و گو با مشرق، گفت: «این پیشنهاد برای امروز نیست و از زمستان سال قبل بحث این پیشنهاد یک میلیون دلاری برای دریافت رضایتنامه صیادمنش مطرح شده است ولی باشگاه فعلاً تصمیمی برای این کار ندارد».

این مقام آگاه در باشگاه استقلال به مشرق گفت گرچه این روزها باشگاه برای تمدید قرارداد پاتوسی به دلار نیاز دارد اما قطعاً پس از، جدایی بازیکنی همچون صیادمنش، برای جایگزین کردن یک بازیکن دیگر همچون او، باشگاه باید مبلغی را پرداخت کند. از این رو ظاهراً مسئولان باشگاه برای موافقت با این انتقال هنوز به جمع بندی نهایی دست پیدا نکرده اند!

اللهیار صیادمنش در تاریخ ۲۲ خرداد سال ۱۳۹۷ با عقد قراردادی ۵ ساله از باشگاه سایپا به استقلال تهران پیوسته است. این بازیکن در حال حاضر ۱۷ سال و ۹ ماه سن دارد و طبق قوانین فدراسیون فوتبال ترکیه تا هشتم تیر ماه سال جاری که ۱۸ سالش کامل می‌شود قادر به عقد قرارداد با فنرباغچه نیست اما پس از آن مشکلی برای حضور در این تیم ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس