کد خبر 952965
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
بهزاد غلامپور

پیشکسوت فوتبال ایران در اقدامی ارزشمند مدال طلای خود در بازی‌های آسیایی را برای کمک به سیل زدگان به حراج گذاشت.

به گزارش مشرق، بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان‌های سایپا که سنگربان سابق نارنجی پوشان بوده است و سابقه درخشانی در دوران بازیکنی خود با پیراهن تیم سایپا دارد، در یک حرکت ارزشمند و ارزنده در حالی که پیش از این پیراهنی که با آن تنها گل داربی تهران را زده بود به نفع سیل زدگان کشور به حراج گذاشته بود، در اقدامی خیر خواهانه، مدال طلای قهرمانی بازی‌های آسیایی پکن را نیز برای کمک به هموطنان سیل زده به حراج گذاشت.

بیشتر بخوانید:

خواستم ترابی را استقلالی کنم، نشد!

دروازه‌بان اسبق سایپا و تیم ملی که سابقه دو قهرمانی در بازی‌های آسیایی (پکن ۹۰ و بانکوک ۹۸) را دارد، مدال طلای قهرمانی بازی‌های آسیایی پکن که اولین طلای بعد از انقلاب فوتبال ایران است را به حراج می‌گذارد.

بهزاد غلامپور که سابقه دو قهرمانی در بازی‌های آسیایی (پکن ۹۰ و بانکوک ۹۸) را دارد، با اشاره به اینکه می‌خواهد مدال بازی‌های آسیایی پکن را به نفع سیل‌زده‌های سراسر ایران به فروش برساند گفت: شهر زادگاه من در سیل آسیب ندیده، اما شهر‌هایی که در سیل اخیر خسارت دیده‌اند هم خاک ایران هستند و من هم مثل تمام مردم ایران خودم را همدرد سیل‌زده‌های عزیز می‌دانم. این قدم کوچکی است که احساس کردم می‌توانم برای کمک به سیل‌زدگان بردارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس