کد خبر 952834
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی رئیس پیشین سازمان صدا و سیما پستی با عنوان "اشتباهات مدیریتی من ۱" منتشر کرد که در ادامه می‌آید:

آدم برفی!

در این چند سال که فرصت مطالعه و تحقیق بیشتر و ارزیابی دقیق تر عملکرد مدیریت های قبلی ام را پیدا کرده ام، به نتایج ارزشمندی می رسم که در جلسات خصوصی و کارشناسی برای مدیران جوان مطرح می کنم.

اخیراً به این نتیجه رسیدم که خوب است این تجارب مفید که برای کشور هزینه هم داشته را به طور عمومی در اختیار صاحب نظران قرار دهم.

هر چند قضاوت پسینی دارای اشکالاتی است که انسان را از واقعیات صحنه در آن تاریخ مشخص دور می کند ولی سر جمع می تواند مفید و راهگشا باشد. به ویژه اگر از طرف بازیگر اصلی صحنه باشد..

پی نوشت.

اگر به گذشته برگردم ترجیح می‌دادم به روح توصیه رهبر انقلاب در مورد فیلم سینمایی آدم برفی عمل کنم و به دلایل نظارتی که در جای خود مورد تأکید ایشان هم بود مردم را از دیدن این فیلم خوش ساخت و پر پیام محروم نمی ساختم.

البته عدم همکاری مدیریت محترم وقت حوزه هنری سازمان تبلیغات هم در این تصمیم گیری بی‌تأثیر نبود ولی می توانستم با اجتهاد رسانه ای و هنری تصمیم درست تری بگیرم.

هر چند در سالهای مدیریتم در رسانه ملی آن را جبران کردم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمیدرضا IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    5 9
    باسلام عرض ادب و احترام انشالله در مراحل دیگر زندگی موفق باشید . التماس دعا *
  • abedinali IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    5 9
    یک مطلبی درباره آقای ضرغامی شنیدم. میخام ببینم راست هست یا نه میگن ایشون وقتی سخنرانی میکردند دستور میدادند فقط و فقط از چهره ایشون فیلمبرداری و ضبط بشه و اگر اینطور نمیشد بشدت با تیم تصویربرداری برخورد می کردند. این مسئله درسته؟
  • مصطفی IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
    0 0
    امان از این اجتهاد مدیریتی!! درباره مذاکره با میرحسین موسوی آشبوگر معروف هم ایشون سخن از اجتهاد رسانه ای گفته بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس