کد خبر 952596
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
پرسپولیس

مربی پیشین پرسپولیس گفت: امیدوارم معضل پرسپولیس در خط حمله حل شود و شاهد عملکرد بهتر در این پست باشیم.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان, اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی پرسپولیس باید گفت این تیم موقعیت خوبی دارد اما همیشه باید یادمان باشد که لیگ قهرمانان آسیا با رقابت‌های داخلی متفاوت است, ضمن اینکه الاهلی در بازی رفت شناخت خوبی از پرسپولیس پیدا کرده که البته این مورد متقابل است وپرسپولیس نیز از حریفش شناخت خوبی دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید در این بازی هم هوشیارانه بازی کند و هم نتیجه بگیرد تا به رده بالاتر گروهش صعود کند و به دور دوم برسد. حُسن این بازی این است که دو تیم شناخت خوبی از هم دارند, البته امیدوارم معضل پرسپولیس در خط حمله نیز حل شود و شاهد عملکرد بهتر در این پست باشیم. این بازی خیلی بازی مهم است و تیم به کسب امتیاز احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید:

اشتباه عجیب رسانه مطرح سعودی درمورد پرسپولیس

 

مربی پیشین پرسپولیس با اشاره به عملکرد ماریو بودیمیر تصریح کرد: متاسفانه تاکنون از او عملکردی در سطح یک بازیکن خارجی که به تیم آمده را ندیده‌ام. از دید خودم می‌گویم که هنوز بودیمیر نتوانسته به خط جلوی پرسپولیس کمک کند و ما هنوز در این پست مشکل داریم. اگر قرار باشد تیم در آسیا موفق باشد باید این مشکل حل شود, وگرنه همین جا (مرحله گروهی) گرفتار می‌شویم. امیدواریم به خط حمله نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا زحمات تیم در سایر خطوط و دوندگی بازیکنان به هدر نرود و بتوانیم بیشتر به گل برسیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس