کد خبر 952536
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
مجرم

رئیس کلانتری جنت آباد از درگیری مسلحانه منجر به مصدومیت زوج و همراهش خبر داد و گفت: درخواست جدایی از همسر به درگیری مسلحانه منجر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ "سعید لشینی" در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز جمعه ماموران گشت کلانتری در جریان یک درگیری مسلحانه قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: با حضور ماموران کلانتری در محل، مشخص شد که نزاع و درگیری خانوادگی بوده و فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود، پدر زن یکی از مصدومان است.

بیشتر بخوانید:

آستان قدس در خوزستان به دنبال اقدامات پساسیل

تهرانی‌ها آماده بارش باران و سرما باشند

این مقام انتظامی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که پدر زوجه برای رفع مشکلات خانوادگی بین دختر و داماش اقدام به دعوت از زوج و خانواده اش می‌کند تا با حضور اعضای خانواده مشکلات زوجین در راستای جدایی از یکدیگر رفع شود که با شدت گرفتن اختلاف و درگیری بیشتر، پدر زوجه اقدام به تیر اندازی با ۲ قبضه سلاح گرم که در منزلش بود، می‌کند.

سرهنگ لشینی با اشاره به اینکه در این درگیری زوج و همراهش دچار مصدومیت جزئی از نواحی دست و شکم شده اند، ادامه داد: با کشف ۲ قبضه سلاح گرم، متهم اصلی پرونده دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    1 0
    کاتیوشا راه حلش بود مرد نه اینجوری...
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    4 0
    دم این پدر گرم
  • عباس نامنی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام ای کاش متهم چند قبضه سلاح جنگی داشتم.اونی هم که دستشه نمی دونه چه جوری ازش استفاده کنه.اسلحه وسیله عشق بازیه نه حماقت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس