کد خبر 952518
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
فوتبال

در پی اظهارات نسنجیده و سخیف مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز و ایراد اتهاماتی به باشگاه سایپا، این باشگاه اطلاعیه ای در این زمینه صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، در این اطلاعیه آمده است: باشگاه سایپا ضمن ابراز تاسف شدید از اظهارات سخیف و نابخردانه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رسانه شنیداری و انعکاس آن در رسانه‌ها، این اظهارات را مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و تهمتی بی اساس به باشگاهی می‌داند که همواره اخلاق و روح جوانمردی در ارکان آن جاری و ساری است.

بیشتر بخوانید:

واکنش پدر صیادمنش به اظهارات جنجالی پژمان منتظری

آقای زنوزی که همزمان مالک ۲ باشگاه لیگ برتری فوتبال ایران است -که البته این موضوع کاملاً غیر قانونی و از عجایب فوتبال ایران بوده و در هیچ جای دنیا یافت نمی‌شود- گفته است که ۲ باشگاه سایپا و پیکان چرا باید در لیگ برتر باشند؟


در پاسخ ایشان بایستگی گفت: آقای زنوزی! شما چه کاره این فوتبال هستید که درباره حضور یا عدم حضور یک تیم در لیگ برتر اظهار نظر می کنید؟


بهتر است ایشان به جای توجیه شکست ها و فاصله گرفتن از کورس قهرمانی تیم متبوع اش، فکری به حال حواشی تیم خویش بکند و البته در فرآیندی قانونی، دیگر تیم تبریزی (ماشین سازی) را نیز واگذار نماید تا خدای نکرده صدای شائبه تبانی در فوتبال ایران از تبریز بلند نشود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا دارای سابقه‌ای روشن و یکی از پاک ترین باشگاههای فوتبال ایران است و همچنین در برهه کنونی، فردی سکاندار تیم فوتبال بزرگسالان سایپاست که خود اسطوره ای ملی و پرچمدار مبارزه با فساد در فوتبال به شمار می رود و پر واضح است که ایشان قداست و شرافت ورزشی خود را با هیچ چیز معامله نمی کند.


شرکت فرهنگی ورزشی سایپا بر اساس سیاست های وزارت صمت و ابلاغ گروه معظم خودرو سازی سایپا با هدف توسعه ورزش قهرمانی و کمک به استعدادیابی و رشد فوتبال کشور تاسیس گردیده و از بدو تاسیس تاکنون نیز با معرفی چهره های شاخص ورزشی، منشاء خیر و برکت و پیشرفت برای فوتبال باشگاهی و ملی بوده است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: این باشگاه حق قانونی خویش را برای پیگیری جدی اظهارات نسنجیده مالک باشگاه تراکتورسازی که مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و تهمت و افترا است، محفوظ دانسته و در مراجع ذیصلاح پیگیری مربوطه را انجام خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ابوالفضل IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    4 1
    حرف حق تو مملکت ما خریدار نداره
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    5 5
    فوتبال مهندسی شده دستوره که تراکتور از نائب قهرمانی بالا نیاید
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
      2 0
      ببخشید که نمیتونید بالاتر بیایید . بزور خودتون
  • IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    5 2
    سایپا هم به فکر خودروهای لگنش باشه اون پراید فیل شده و کیا سرانو که اپشنهاش دزدیییده شده
  • حسین IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    6 1
    وقتی ادمهای کوچولو به ناحق بر پست ریاست تکیه زنند زبان بعضی بی مقدارها به اندازه شیلنگ اتش نشانی دراز است.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
      3 3
      داداش دراز نيست ! حرف حقه!! فدراسيون عملا پشت استقلال و پيروزي هست !! كاملا هم درسته !!
  • DE ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    4 0
    گروه معظم خودروسازی رو خوب اومده! درستش البته اینه: گروه لگن سازی تشنه به جان مردم!
  • بچه اصفهان IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    3 2
    خیلی هم حق گفته از جیب ملت وپول خون ملت به کام مافیای فوتبال این درویش لنگی اصلا داخل آدم نیست علی دایی کم مونده بود خودش دست به کار بشه به سایپا دوست وهمکار عزرائیل گل بزنه
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    3 2
    حالا که آقای زنوزی واقعیات را گفته چرا تائیدش نکنیم مملکت آنگونه که در مورد فوتبال رخ میده اداره میشه حرف حق همیشه تلخه از ماست که بر ماست
  • سوسان IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    1 1
    بیت المال بیت المال بیت المال شده برایشون مال البیت برای سرمایه گذاران هم زبان درازی میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس