کد خبر 952262
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
جسد بی‌جان کودک ۴ ساله

سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به پیدا شدن جسد بی‌جان کودک ۴ ساله از کانال دهرود مشهد، گفت: باوجود تلاش کادر درمانی برای احیا، متأسفانه این کودک جان باخت.

به گزارش مشرق، حیدر خوش‌نیت اظهار کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر سقوط یک کودک ۴ ساله در کانال دهرود واقع در انتهای منطقه پنج‌تن مشهد، تیم‌های امداد و غواصی به محل اعزام شدند.

سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به اینکه پیکر بی‌جان این پسربچه ۱۰۰ متر پائین تر از پل شترک انتهای التیمور پیدا شد، یادآور شد: اگرچه وقتی‌که پسربچه ازآب‌گرفته شد، علائم حیاتی نداشت، اما نیروهای اورژانس تلاش زیادی برای احیای این کودک انجام دادند که متأسفانه این تلاش‌ها مؤثر واقع نشد و کودک در بیمارستان شهید هاشمی نژاد فوت کرد.

بیشتر بخوانید:

پدربزرگ بی‌احتیاط موجب مرگ نوه ۴ ساله شد

شاخ به شاخ خونین پژوها +عکس

وی بابیان اینکه این دومین کودک مشهدی است که از ابتدای امسال به دلیل غرق شدن در آبراهه‌های شهر فوت می‌کند، ابراز کرد: با توجه به اینکه ۷۰ کیلومتر طول رودخانه کشف رود در داخل شهر قرار دارد و جمعیت زیادی هم در مشهد و اطراف شهر در حاشیه این مسیل‌ها سکونت دارند، از خانواده‌ها انتظار داریم که مراقب کودکان خود باشند تا شاهد بروز این حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

سرپرست فرمانداری مشهد تأکید کرد: جزئیات بیشتر در خصوص بروز این حادثه در دست بررسی است.

گفتنی است در هشتم فروردین‌ماه کودک ۷ ساله‌ای که در بلوار شاهنامه مشهد به داخل کشف رود سقوط کرده بود، پس از ۱۷ ساعت تلاش عوامل اورژانس و هلال‌احمر پیکر بی‌جانش پیدا شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
    4 0
    خیلی مواظب بچه ها باشیم خیلی. تحمل این رنج برای خانواده خیلی سخته .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس