کد خبر 950884
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

دوربین مدار بسته را از کجا بخریم؟

چه نوع دوربین مداربسته ای بخریم؟

گارانتی دوربین چقدر اهمیت دارد؟

چه تعداد دوربین برای من کافیست؟

این ها سوالاتی است که شما بعد از تصمیم به خرید دوربین مدار بسته برایتان بوجود خواهد آمد، حال اینکه چگونه پاسخ مناسبی برای این سوالات پیدا کنید و در نهایت کار نصب دوربین مدار بسته خود را به یک شرکت مناسب بسپارید؟

احتمالا شما در ابتدا در اینترنت به دنبال یک شرکت در حوزه فروش دوربین مدار بسته خواهید گشت و خواهید فهمید که تعداد بسیار زیادی سایت فروش دوربین مدار بسته وجود دارد که همین انتخاب شما را سخت تر خواهد کرد، پس تصمیم میگیرید به بازار بروید شاید راحت تر تصمیم بگیرید.

به عنوان مثال به خیابان جمهوری میروید و پاساژ امجد را برای جستجوی خود انتخاب میکنید اما خیلی زود متوجه خواهید شد که تمامی ادعاهای زیادی که در سایت ها وجود داشت در بین مغازه های پاساژ نیز موج میزند و همه ادعای بهترین بودن دارند.

حال چه باید کرد و چگونه باید انتخاب نمود؟

در این مقاله ما به شما کمک خواهیم نمود تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید، با بهره گیری از یک سری المان مشخص شما میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

چه مواردی را در انتخاب دوربین مداربسته رعایت کنیم؟

رزولوشن دوربین مداربسته :

دوربین مداربسته یک کیفیت برای وضوح تصویر دارد که واحدش مگاپیکسلی می باشد . مثل ۱ / ۲ / ۳ و …

پیشنهاد الکامپ اینست که برای کارهایتان از دوربین ۲ مگاپیکسلی استفاده کنید که هم توجیه قیمتی داشته باشه و هم تصویر دید در شب بهتری دارد.

لنز دوربین مداربسته :

لنز فیکس یا لنز وری فوکال.

در حال حاضر پیشنهاد ما استفاده از دوربین های مداربسته با لنز فیکس هست که زاویه دیدش حدوداً ۸۰ درجه هست که برای بیشتر پروژه ها کافیه.

دام یا بولت :

اگر قصد نصب دوربین در فضای داخلی دارید، حتما دام بهترهست و اگر قصد نصب دوربین در فضای خارجی دارید که دوربین بولت یا بالت گزینه ی بهتری هست. دوربین های دام روی سقف و دوربین های بالت روی دیوار نصب میشن.

دوربین مداربسته بی سیم بخریم؟

با توجه به تجربه متخصصین شرکت الکامپ به هیچ وجه این اشتباه رو نکنید و دوربین مدار بسته وایرلس نخرید.مهم ترینش دلیل این است که اگر این نوع دوربین ها واقعا خوب بودند برندهای مطرح دنیا به جای دوربین های معمولی این نوع دوربین ها را در سطح انبوه تولید می کردند(شاید سالها بعد این اتفاق بیفتد) . مطمئن باشید بعد از مدتی به مشکل می خورید و باید اون ها رو عوض کنید .

سنسور دوربین مداربسته بهتر است سونی باشد

سنسور تصویر دوربین مداربسته در اصل قلب دوربین شما به حساب می آید و باید دقت بالایی در انتخاب آن نمود، در حال حاضر برند های زیادی ادعای استفاده از این نوع سنسور را دارند اما اینکه کدام شرکت اجازه بازبینی و تست را میدهد اهمیت دارد.

شرکت الکامپ به دلیل ارائه گارانتی 5 ساله تنها از نوع اصلی سنسور سونی در قلب دوربین مدار بسته PELCOTECH استفاده مینماید و قطعا به تمامی خریداران اجازه بازدید و تست دوربین پیش از خرید را خواهد داد تا با اطمینان خرید خود را انجام دهند.

با توجه به وجود نیاز های متفاوت در حوزه سیستم های امنیتی حفاظتی شرکت الکامپ برای بودجه های مختلف دارای پکیج های مناسبی میباشد و شما میتوانید با توجه به نیاز ها و حساسیت های خود یکی از این پکیج ها را تهیه نمایید:

پکیج طلایی:

این پکیج دوربین مدار بسته ها که با برند پلکوتک میباشند پکیج های فوق حرفه ای شرکت میباشند و با توجه به کیفیت خیلی بالا و ضمانت 5 ساله این محصولات قیمت مناسبی هم دارند، این پکیج ها از 2عدد دوربین مدار بسته تا 16 عدد متفاوت میباشد و شما بنا به نیاز خود میتوانید یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

پکیج نقره ای:

این پکیج کاملا اقتصادی میباشد و با توجه به اینکه 2 سال ضمانت مشمول آن میشود قیمت کاملا به صرفه ای هم دارد، برند این پکیج UNIMO میباشد و بر اساس تعداد دوربین موجود در پکیج قیمت های متفاوتی دارد و شما میتوانید بر اساس نیاز خود یکی از پکیج ها را تهیه نمایید.

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ فقط کافیست با شماره های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شوید،الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 15 ساله و بیش از 3000 پروژه موفق.

شماره های تماس: ۸۸۵۵۲۰۹۹-۸۸۵۵۳۷۹۷

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس