کد خبر 950796
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
قصور پزشکی

زن جوانی که برای انجام عمل لیپوساکشن به مطب پوست و زیبایی در شمال تهران رفته بود جان خود را در این مطب از دست خواهد داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفهای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۳:۳۴ شب گذشته ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش طی تماس با سامانه ۱۱۰ از فوت زن جوانی باخبر شدند که برای انجام تخلیه چربیهای اضافه خود به یک مطب زیبایی و پوست مراجعه کرده بود.

بیشتر بخوانید:

محکومیت پزشکی که بیماران را ناقص می کرد

وی ادامه داد: مسئول این کلینیک زیبایی آقایی ۵۰ ساله بود که سریعاً با رسیدن ماموران به مطب، به آنها گفت: امروز خانمی ۴۳ ساله برای تخلیه چربیهای خود به این کلینیک مراجعه کرده بود. اولین بار ساعت یازده صبح بود که این عمل روی او انجام شد و بار دوم قرار بود ساعت پنج بعدازظهر نیز عمل انجام شود. قبل از عمل اول به بیمار دو آمپول تزریق شد که قبل از عمل دوم قصد تزریق آمپول را داشتیم که ناگهان علائم حیاتی این خانم قطع و مشخص شد خانم جوان فوت کرده است. ما احتمال می دهیم این خانم به دلیل تزریق دو آمپول مذکور تزریق شده علائم حیاتیاش را از دست داده و فوت کرده باشد.

موقوفهای تصریح کرد: در ادامه با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، دستورات لازم در محل توسط عوامل انتظامی اجرا شد و پزشک معالج این خانم نیز شب گذشته در کلانتری بازداشت بوده است که تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • SC ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    13 3
    در جایی که قصور پزشکی توسط پزشگان شورای حل اختلاف در موارد نادیده گرفته میشود باز هم این اتفاقات خواهد اقتاد ایشان مردند اما منی که زندهام به خاطر عمل ناموفق و بی عدالتی افسرده شدهام و کسی هم پاسخگو نمیباشد
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    12 1
    چه دکتر راستگویی
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    2 1
    پزشک معالج نیز شب گذشته در کلانتری بازداشت بوده است! خسته نباشید! ففط شب گذشته بازداشت بوده! بعد هم یه سند ملک ارزشمند گذاشته و بعد به هم بافتن آسمان ریسمان علمی! در آخر ......................؟
  • حامد IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    3 0
    بد است آدم در راه زیبایی ظاهر بمیرد. این چه مرضی است به جان مردم افتاده که همه باهم مسابقه زیبایی و عمل زیبایی گذاشته اند. یکی زانویش از کار افتاده سرطان و بیماری گرفته پول نداره درمان کنه یکی هم چند برابر هزینه درمان بدبخت ها هزینه کج و راست کردن دماغ می کنه
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    1 0
    بکشم وخو‌گلم کن، یعنی این
  • سحر IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    0 0
    بکشم وخو‌گلم کن يعني همین
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
      2 0
      بهترین راه برای لاغری ورزش و کم خوری است
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    3 1
    خوشگل شدن مرگ هم داره حتما به دارو حسایت داشت دکتر چه گناهی کرده ننه من می خواهد بینی‌اش عمل کنه انواع ژل تزریق کنه تا سر خیابان بگویند ما از امریکا و اروپا آمدیم بیچاره امریکا اروپا، تا ۲۰۰ سال پیش حمام نداشتن حمام جای جن میداستند
  • RO ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
    0 0
    پرشکان بیسواد مدرک پولی،موادعذایی بی کیفیت وگران،داروهاوتجهیزات چینی وایرانی -بیش از۳۰سالست بلای جان ایرانیها
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
      0 0
      دقیقا تعداد پزشکان ایرانی مقیم خارج و معروفیتشان زبانزد همگان است
    • GB ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
      0 0
      لطفا در مورد سواد حرفی نزنید.وقتی از امور به این مهمی اطلاع ندارید الزامی برای نظر دادن هم ندارید. دهان ببندید و آخرت خودتون رو نجات بدید. عمل جراحی همیشه ریسک مرگ داره. هیچ عمل جراحی ای وجود نداره که ریسک نداشته باشه، خصوصا وقتی که از داروهای بیهوشی استفاده بشه. این خانم مرحوم یا بیماری خاصی داشتن و پزشک رو در جریان نگذاشتن ، یا پزشک نباید توی مطب این جراحی رو انجام بده چون چنین جراحی هایی معمولا باید در محیط بیمارستانی و با حضور متخصص بیهوشی انجام بشه، یا خانم مرحوم واکنش غیر قابل پیشگیری ای نسبت به داروی بیهوشی داشتن و ..... هزار علت دیگه هم میشه بر شمرد که بی سوادی پزشک ، یکی از دلایل هست. لطفا از انصاف خارج نشید. هیچ رفرنس پزشکی ای پیدا نمیکنید که برای چنین جراحی های سنگینی ، ریسک مرگ و یا عوارض پس از جراحی رو صفر در نظر بگیره.
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    0 0
    چرا اسم دکتر و ننوشته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس