کد خبر 950409
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
تراکتورسازی

رییس هیأت مدیره تراکتورسازی از برخورد جدی مالک این باشگاه با متخلفین و پیگیری مسائل داوری خبر داد.

به گزارش مشرق، باخت دور از انتظار تیم تراکتورسازی برای هواداران این تیم بسیار سنگین بود و مهم‌ترین موضوع این باخت تاثیر اشتباهات فردی و داوری بوده است و انتقادات تماشاگران تراکتور به مالک و مدیریت این باشگاه انتقال داده شده تا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

 

عباس الیاسی، رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در خصوص انتقادات هواداران نسبت به عملکرد محسن فروزان اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد باخت سنگینی بودیم و تاثیر اشتباهات فردی غیر قابل انکار بوده است که با تصمیم کادر مدیریتی، این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته است و تا مشخص شدن علت این اشتباهات، او حق شرکت در تمرین را نخواهد داشت و تصمیم نهایی را در این باره کمیته انضباطی و کادر فنی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

فروزان از تراکتورسازی کنار گذاشته شد! 


او در مورد قضاوت دیدار با سپیدرود گفت: متاسفانه فوتبال آذربایجان از داور این دیدار یک بار در دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس ضربه خورده بود و متاسفانه در این بازی نیز به قول دوستانمان در فدراسیون اشتباهات سهوی آقای رضا مهدوی یکی از دلایل این باخت سنگین بوده و بایستی دقیقاً کارشناسی شده و پاسخگوی این موضوع باشند؛ بایستی مشخص شود که در برد تیم سپیدرود به جز امتیاز از دست دادن تراکتور، چه تیم‌هایی نیز سود می‌کنند و قطعاً در دیدار‌های گذشته نیز چنین انفاقتی به نفع آن‌ها صورت گرفته است.


الیاسی اضافه کرد: ما به دستور مالک محترم باشگاه جناب آقای زنوزی پیگیر موضوع خواهیم بود و این هشدار را نیز می‌دهیم که در دیدار‌های آینده مواظب مهندسی بازی‌ها باشند؛ ما اعتقاد داریم که چنین اشتباهاتی در دیدار‌های آینده به نفع تیم‌های خاص و بصورت ویژه‌ای اتفاق خواهد افتاد.
رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی ضمن تاکید به اشتباهات داوری گفت: ما جدا از اشتباهات فردی بازیکنان خودی که در این باخت دخیل بود، از داوری نیز ضربه خورده‌ایم؛ همانطور که اشتباهات بازیکن خود را بررسی و برخورد خواهیم کرد، انتظار داریم اشتباهات محرز داوری در این دیدار توسط کارشناسان فدراسیون بررسی و رسماً پاسخگو باشند.


او تصریح کرد: لازم می‌دانیم کمیته اخلاق به این موضوع ورود کرده و ما نیز قطعاً تمام شبهات این دیدار را بررسی خواهیم کرد و آماده هرگونه همکاری برای مبارزه با فساد فوتبال هستیم و این دور از انصاف است که عده‌ای نتایج را مهندسی کرده و احساسات میلیونی هواداران به بازی گرفته شود؛ مالک محترم باشگاه صراحتاً اعتقاد دارند که باخت تراکتور در بازی با سپیدرود فوتبالی نبوده و ما نیز وظیفه پیگیری این موضوع تا حاصل شدن نتیجه نهایی و روشن شدن حقایق را داریم.


الیاسی اظهار کرد: همانطور که قبلاً نیز مالک محترم باشگاه جناب مهندس زنوزی هشدار داده بودند، بنده به‌عنوان رئیس هیأت مدیره و سرپرست مدیرعاملی تاکید می‌کنم که وزارت محترم ورزش، فدراسیون محترم فوتبال و سازمان محترم لیگ شما مسؤول ورزش و فوتبال کشور هستید، ولی آنچه نشان می‌دهد مسؤولیت شما به تیم‌هایی خاص و شهری خاص خلاصه شده است.


او تاکید کرد: برنامه‌های کاری و هزینه‌های و بودجه‌های صرف شده شما بایستی مربوط به تمام شهر‌ها و تیم‌ها باشند، ولی در شهر‌های خاص، استادیوم‌های خاص و تیم‌های خاص هزینه می‌شوند و استادیومی مثل یادگار امام (ره) بعد از دو دهه افتتاح همچنان ناتمام مانده است و تماشاگرانی که در دهه اخیر نشان داده‌اند یکی از بهترین‌ها بوده اند با پیاده‌روی چند کیلومتری و رنج و مشقت به استادیوم می‌آیند و در داخل استادیوم هم از کوچک‌ترین امکانات رفاهی محروم بوده‌اند و بازهم دست مریزاد که با تمامی این ناعدالتی‌ها و نامهربانی‌ها از تیم خود حمایت می‌کنند.


رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: هزینه‌هایی که برای تیم تراکتور با پشتوانه میلیونی هوادارانش شده است برای ما به هیچ عنوان مطرح نبوده و دل نگرانی و دلهره‌های ما دل‌های پاک هواداران است که در این وضعیت بد اقتصادی تنها به این فوتبال دلخوش کرده‌اند و ما وظیفه‌ای جز دلخوشی آن‌ها نداریم؛ پس از آقایان خواهش می‌کنیم که به این مردم احترام بگذارند و حق را به حق دار بدهند.


الیاسی در پایان خطاب به هواداران تراکتورسازی گفت: همان‌گونه که در ابتدای کارمان در این باشگاه مردمی، مهندس زنوزی گفته بودند، هواداران و احساسات پاک آن‌ها خط قرمز ما خواهد بود و امروز روز سختی برای آن‌ها بود که نبایستی دیگر تکرار شود؛ حالا نیز به دستور مستقیم مالک محترم باشگاه و برای جلوگیری از تکرار چنین مسائلی با افراد خطا کار برخورد قاطع خواهد شد و به آن‌ها قول می‌دهیم که دیگر در این باشگاه دوران گذشت و چشم‌پوشی از این خطا‌ها گذشته است؛ فوتبال برد و باخت دارد و بایستی در هر باختی از تیم و مجموعه حمایت کنند، ولی باخت‌های این‌چنینی برای ما هم غیر قابل قبول خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • US ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    88 33
    باز تراکتور باخت شروع کردن حاشیه سازی و باج خواهی :)) شما تا آخر عمرتون هم تو لیگ قهرمان نمی شید چون از نظر اخلاقی و فوتبالی در حد همون دسته 1 هستید. خدا رو شکر کنید به خاطر احمدی نژاد غیر فوتبالی اومدین تو لیگ برتر و با خوردن میلیاردها میلیارد پول بیت المال و گرفتن همون بازیکن های پرسپولیس و استقلال و سپاهان که دشمنشون هستید تا الان باقی موندین وگرنه الان باید سر قهرمانی در دسته 1 حرف می زدید.
    • استاد دانشگاه تهران و طرفدار تیم های شهرستانی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
      4 25
      میشه بگی دقیقا از کجاها سوختی؟ کریم باقری از تراکتور رشد و به پرسپولیس آمد. شما چون حسادت می کنید این چرندیات را نوشته اید. به نظرت دروازه بان متولد رشت تراکتور که دو اشتباه مهلک در بازی با تیم شهر اش انجام مشکوک به تبانی و شرط بندی نیست؟ اول اندیشه وانگهی گفتار. در ضمن راست گفتی تراکتور لایق لیگ برتر ایران نیست و صد البته لایق لیگ های برتر اروپایی است.
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
      1 0
      استاد دانشگاه باکویی
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    68 46
    بد بازی کردن باختن دیگه.این اراجیف چیه دیه
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    29 51
    فوتبال برای تفریح و سرگرمی میباشد، وقتی تفریح و سرگرمی ما اینچنین آغشته به خیانت باشد (خیانت دروازه بان و داور مسابقه) در مسایل دیگر خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل، این خیانت نه اولین بار است و نه آخرین بار، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چندین بار افتخار خیانت به تیم تراکتور را به دوش میکشد. دیروز هر آدم با وجدانی با دیدن بازی سپید رود رشت و تراکتور سازی از خیانت دروازه بان و داور حالت تهوع پیدا میکرد، آیا ارزش دارد بخاطر برد و باخت در یک بازی به هر کاری و به هر قیمتی حتی بی وجدانی دست بزنیم.
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
      28 21
      برو بابا
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    29 16
    پولهای باد اورده همین میشه - بازیکنانی که با دلار خریده شدن
  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    40 28
    آره خوب.وقتی می برن میگن فوتبالی بردیم.ولی وقتی می بازن داوری و .... عامل باخت معرفی می شه.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    21 18
    اینا وقتی میبرن فوتبالی بردن.وقتی میبازن غیر فوتبالی بوده
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    26 22
    بابا این خزعبلات چیه؟ اگر اون توپایی که به تیر خورد میرفت توی دروازه بازم از این حرفا زده میشد؟ متاسفانه یه عده دارن از احساسات پاک مردم عزیز آذربایجان سواستفاده میکنن.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    7 24
    نبود... باخت فوتبالی نبود ..کافی بازی نکاه کنید ..
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    21 9
    تراکتور یک وسیله کشاورزیست
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
      11 2
      بلی
  • مسعودی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    29 24
    مشکل شما سوراختور هستش دگه زمین و زمان را مقصر نکنید
  • ناشناس IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    24 11
    من خودم آذری هستم ولی متاسفانه بعضی طرفداران این تیم که بیشتر از فوتبال به مسائل قومیتی اهمیت میدن همیشه طرفداران رو تحریک می کنن که هر وقت تراکتور می بازه حتما یه توطئه ای تو کار البته بعضی از مسئولان تیم هم بخاطر مسائل پوپولیستی به این مسائل دامن می زنن نمی دونم چرا وقتی این تیم میبره توطئه ای در کار نیست انگار باید تراکتور باید همه روببره هیچ بازیکنی حق اشتباه نداره هیچ داوری حق سوت زدن علیه این تیم نداره
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    24 23
    تیم تراکتورسازی از لحاظ اخلاقی هم دچار تنزل شده.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    37 7
    قابل توجه تراختور .خلیج همیشه فارس.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    14 17
    تراکتور به این باخت نیاز داشت تا دیگه واسه پرسپولیس خط ونشان نکشه و دست ازنژادپرستی برداره...
  • حاج حسین IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    16 7
    واقعا شرم داره،هروقت می بازن به جای اینکه مشکل تیمشان رو برسی کنن میان وصله به وزیر،فدراسیون،داور،حتی تیمهای صدرنشین میچسبونن،واقعاشرم داره،با احساسات طرفدارهای تیمتون بازی نکنید،الکی مردم شریف تبریز رو علیه دیگران حساس نکنید.آقای زنوزی کلی پول بادآورده خرج کرده حالا این پولها برگشت نداشته بایدبه دیگران وصله بچسبونه،با آبروی فدراسیون ودیگران بازی کنه؟بایدبا این آقابرخوردبشه وگرنه دو روزدیگه به نمایندههای مجلس هم گیرمیده،واقعاشرم داره
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
    4 2
    مشرق =فروزان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس