کد خبر 949733
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
نتانیاهو

نتانیاهو که برای بازدید میدانی از انتخابات، به اشدود رفته بود با دریافت اطلاعاتی در خصوص استقبال پایین رأی دهندگان از لیکود در توئیتر خود از حامیانش خواست تا دیر نشده پای صندوق های رأی بیایند.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو در آخرین ساعات انتخابات از حامیان حزبش خواست هر چه زودتر پای صندوق های رأی بروند و به احزاب راستگرا به ویژه حزب لیکود رأی دهند.

نتانیاهو در حساب توئیترش نوشت: در راستای فعالیت های لیکود، وقتی وارد اشدود شدم اطلاعات حساسی در خصوص درصد پایین استقبال رأی دهندگان نسبت به لیکود دریافت کردم لذا حضور در عرصه میدانی را سریعا رها کردم و برای برگزاری یک جلسه فوق العاده به قدس رفتم.

بیشتر بخوانید:

دروغ جدید نتانیاهو درباره سوریه

او در ادامه نوشت، باید راستگرایان را حفظ کنیم، وقت زیادی باقی نمانده است درهای حوزه های انتخابی تا چند ساعت دیگر بسته خواهد شد. او خطاب به حامیانش گفت: «برای رأی دادن بیرون بیایید اگر نه یک دولت چپگرا خواهیم داشت.»

نتانیاهو که در نظرسنجی ها به شدت تنزل جایگاه یافته است سخت در هراس است که او و حزبش نتوانند جایگاه فعلی را به دست آورند و یک حکومت چپگرا روی کار بیاید. او به همراه هم حزبی هایش هم یک نشست فوق العاده پیش از انتخابات برگزار کرد و از آنها خواسته بود خود را برای احتمال از دست دادن قدرت آماده کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    2 6
    با تمام نارضایتی های مردمی، بازم این روباه کثیف رای آورد. 60 کرسی مال این شد و 55 تا مال بقیه گروه ها و احزاب مختلف
    • احمد IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۳
      1 74
      حالا مگه یه صهیونیست دیگه میومد چیزی عوض میشد؟ همه شون لنگه هم هستن. فقط این یکی دلقک بازیش از بقیه بیشتره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس