رئیسی

سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ‌گفت: از دولتی‌ها، مردم و فعالان حوزه محیط زیست می‌خواهیم در این موضوع به ما کمک کنند تا بار دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز  پس از بازدید از روستای « میرزاعلی یلقی» این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: نوروز امسال به خاطر مشکلاتی که برای مردم در چند استان مانند گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان و برخی استان‌های دیگر رخ داد، کام مردم عزیزمان تلخ شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با مردم خونگرم و همیشه در صحنه این منطقه احساس همدردی داشته و دارند، افزود: از همان ابتدای وقوع سیل که بنده در آستان قدس مسئولیت داشتم، گروه‌های واکنش سریع و امدادگر را به منطقه اعزام کردیم که همچنان در کنار گروه‌های جهادی فعال هستند.

بیشتر بخوانید:

اولویت نخست باید خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان باشد/ خسارت‌ها ‌به طور دقیق ارزیابی شود

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در کنار تلخ کامی مردم؛ ایثار، گذشت و حضور ارزشمند نیروهای مردمی و جهادی و ایثار نیروهای نظامی، بسیجی و سپاهی و دولتی صحنه‌های زیبایی را خلق کرد، گفت: وحدت و یکپارچگی همه گویش‌ها و اقوام، شیعه و سنی و همه نیروها از سپاهی و ارتشی تا دولتی و گروه‌های مردمی نشان داد که ما در سختی‌ها در کنار هم هستیم.

وی ادامه داد: هرچند تلاش‌های زیادی انجام شده اما همچنان برخی خانه‌ها و معابر دچار آب‌گرفتگی است.

‌رئیسی با اشاره به وعده دولت به سیل‌زدگان برای جبران خسارت‌ها تصریح کرد: عمران و آبادانی و جبران خسارت‌ها مسئله مهمی است که ‌همه ‌به دنبال انجام آن هستند.

وی به بررسی و آسیب‌شناسی علل وقوع سیل در استان به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی اشاره کرد و افزود: اگر زمینه‌های خوبی فراهم شده باشد، نزولات آسمانی برای همه جا آبادانی ایجاد می‌کند و در زندگی و کشاورزی مردم و آبادانی منطقه گشایش ایجاد می‌کند در غیر این صورت برای مردم مشکل‌ساز می‌شود.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: از همان ابتدای موضوع سازمان بازرسی را برای آسیب‌شناسی این مسئله بسیج کردیم و از دولتی‌ها، مردم و فعالان حوزه محیط زیست می‌خواهیم در این موضوع به ما کمک کنند تا بار دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.

وی به پیگیری‌های رهبر معظم انقلاب درباره کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان گلستان نیز خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از همان لحظه نخست سیل گلستان، دغدغه داشتند و به نیروهای مسلح دستور دادند که با تمام توان به کمک مردم بیایند. ایشان پیگیری‌های زیادی داشتند؛ نه اینکه شنیده باشم بلکه شاهد بودم که پیگیری‌های ایشان برای کاهش آلام مردم زحمتکش این منطقه چقدر زیاد است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    3 0
    باید پلها را ببیند کی ساخته و پیگیری کنند.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    8 4
    بهتر نيست ايشان به جاي فرافكني خرابه قوه قضائيه را رسيدگي كند؟
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
      3 3
      بهتر نیست تو زر بیخود نزنی؟! گویا سازمان بازرسی زیر مجموعه قوه قضائیه است
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
      1 2
      شما که از مسائل اطلاع نداری جانم! از کجا می دونی کاری نمیکنه؟ یک قوه قضائیه است نه دهداری. باید بهشون با این وضعیت کارشکنی ها در کشور مهلت داد.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    3 2
    ورود سازمان بازرسی غلطه و لاپوشانی قضیه است. باید مجلس ورود کند.
  • محمد IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    1 0
    مردم دراین وقائع خادم وخائن راخواهندشناخت.تزویرروی خودرادرسیل نشان داد.رحمت خدابرامت مسلمان ایران.لعنت خدابرمنافقان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس