کد خبر 948781
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
علی رغبتی

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بحث فسخ قرارداد برانکو صحت ندارد و مشکلات مالی او حل خواهد شد و نگرانی در این باره وجود نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، علی رغبتی در خصوص اولین جلسه روز گذشته هیأت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس، گفت: جلسه خوبی روز گذشته برگزار شد و موارد مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم. آقای عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه گزارشی از عملکرد باشگاه ارائه کرد و مواردی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در رابطه با اعزام تیم به مسابقات برون‌مرزی صحبت‌هایی انجام شد و با همفکری تصمیماتی در این خصوص لحاظ کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در این جلسه در خصوص بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو صحبتی انجام شد یا نه، افزود: در این خصوص صحبت شد اما باید بگویم که همه چیز شفاف است. این بدهی مربوط به باشگاه نیست و مشکل به وجود آمده درباره موضوع تحریم‌ها است که این مسئله متأسفانه گریبان باشگاه پرسپولیس را هم گرفته است.

بیشتر بخوانید:

واکنش عرب به خط خوردن عالیشاه از لیست

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه راهکار این باشگاه برای رد شدن از این تحریم‌ها و گرفتن پول از فیفا چیست، تصریح کرد: مواردی وجود دارد که البته گفتنی نیست اما هواداران بدانند که باشگاه این مسائل را رصد کرده و در حال انجام کارها هستیم. باشگاه پرسپولیس پول دارد اما همانطور که گفتم مشکلات مربوط به تحریم فعلاً کار را سخت کرده اما در تلاش هستیم تا به زودی دستمزد آقای برانکو را بپردازیم اما مدتی زمان لازم است تا این اتفاق رخ بدهد ولی این اطمینان را می‌دهم که کارها در حال انجام است.

رغبتی در خصوص اینکه شایعه فسخ قرارداد برانکو با پرسپولیس در صورتی که تا اردیبهشت ماه مطالباتش پرداخت نشود شنیده می‌شود، افزود: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و بحث فسخ قرارداد آقای برانکو اصلاً مطرح نیست چرا که او یک مربی کاملاً حرفه‌ای است و در کنار پرسپولیس خواهد بود. باشگاه هم مشکلات او را حل خواهد کرد و هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس