کد خبر 948631
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
عبدالله ناصری

مشاور خاتمی و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌گوید نابسامانی در مناطق سیل‌زده، به دلیل حضور کمرنگ روحانی بود.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

عضو شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات گفت: در شرایطی که مردم سیل‌زده در وضعیت نامناسبی بودند، روحانی حضور کمرنگی در صحنه داشت و به همین دلیل نیز نابسامانی‌های زیادی بین نهادهای مختلف وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

عده‌ای سیل‌سواری کردند


عبدالله ناصری در گفتگو با روزنامه آرمان در مورد رفتار حسن روحانی در مواقع بحرانی به خصوص سیلاب اخیر گفت: رفتار آقای روحانی در این زمینه می‌توانست بسیار موثرتر باشد و نمی‌توان به آن نمره خوبی داد. بدون شک این رفتار پیامدهای خوبی برای آقای روحانی به همراه نخواهد داشت.


وی افزود: در برخی مقاطع که مسائل روزمره کشور وجود دارد شاید چنین رفتاری با پیامدهای جدی همراه نشود اما زمانی که برخی استان‌های کشور در حالت بحرانی قرار گرفته و عواطف مردم کشور تحت تاثیر مصیبت‌های این بلایای طبیعی قرار دارد، پیامد رفتارهایی که موثر نباشد، شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد.


ناصری تصریح کرد: بنده برای نوع مدیریت آقای رئیس‌جمهور در بحران اخیر نمره خوبی در نظر نمی‌گیرم و معتقدم آقای روحانی می‌توانست عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشد.


وی ادامه داد: این وضعیت در بین نخبگان جامعه نیز وجود دارد و نخبگان نیز برای دولت آقای روحانی در مدیریت بحران سیل کارنامه قابل توجهی قائل نیستند.


اظهارات این عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در حالی است که علی صوفی دیگر عضو شورای مذکور در روزهای پایانی سال گذشته و در گفت‌وگو با برنامه دست خط تصریح کرد، محبوبیت روحانی در نظرسنجی‌ها به زیر ۱۰ درصد رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    2 0
    به والله حسن روحانی بدرد ریاست جمهوری نمیخوره
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    2 0
    نمره مثبت روحانی کجاست یک نمونه به ملت نشان بدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس