کد خبر 948458
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
محمد ایمانی

باور نکردنی است دشمن یک ملت تا این حد احمق باشد. آنها در حالی ژست غمگساری برای سیل زدگان ایران را گرفتند که سازمان هلال احمر ایران (طرف همکاری صلیب سرخ جهانی) را پیشاپیش تحریم کرده بودند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

مردم ما شهید مدافع حرم محمد بلباسی را یادشان هست که چگونه پس از زلزله ورزقان به دستگیری از هموطنان زلزله زده و بازسازی خانه‌های آنها شتافته بود.

حالا هم از فرمانده سپاه پاسداران تا بدنه این نیرو در میانه سیل، درگیر امداد رسانی به سیل زدگان هستند که خبر می‌رسد "آمریکا روز دوشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریستی اعلام می‌کند".

باور نکردنی است دشمن یک ملت تا این حد احمق باشد. آنها در حالی ژست غمگساری برای سیل زدگان ایران را گرفتند که سازمان هلال احمر ایران (طرف همکاری صلیب سرخ جهانی) را پیشاپیش تحریم کرده بودند.

یادداشت دیگری از محمد ایمانی را بخوانید:

توپخانه را باید سمت دشمن گرفت

اکنون عیار دوستان و دشمنان دوست نما آشکار شد

حالا همان آمریکایی‌ها می‌خواهند نهادی را مستقیماً تحریم کنند که همه جوره و همواره و در هر چالش سخت، به مفهوم واقعی برای مردمش پاسداری کرده است: چه در سال‌های دفاع مقدس، چه در سازندگی خودکفایی و مقابله با تحریم‌ها، چه در صیانت از امنیت و اقتدار ملی مقابل تروریست‌ها، و چه در مقابل خسارت‌های زلزله و سیل.

آمریکا از سپاه پاسداران و قبیل آن در بدنه نیروهای خدمتگزار کشور عصبانی است؛ چون در همین چند سال اخیر، مین گذاری‌های اقتصادی و امنیتی و نظامی دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کرده و در همین چند ماه گذشته راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس و چهار فاز از پروژه بزرگ پارس جنوبی را به رغم تحریم‌ها به سرانجام رساندند.

دشمن احمق نمی‌داند که با خباثت‌های خود، ملت ما را متحد تر و همدل‌تر می‌سازد؛ و این برخلاف راهبرد اصلی او در ایجاد چند دستگی در کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • GB ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    5 31
    نظامی های امریکا که شماها اونا رو تروریست میدونین هم کلی از این عکسا دارن، تازه خفن تر و خوشگل تر. نظامی های اسرائیل هم همینطور.
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
      21 7
      خیلی خری تو دیگه چطوری مغزت شستشو دادن
    • روزبه IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
      12 3
      پس به گفته شما اونا تروریستر هستن،انگار خیلی بهت برخورده اسم صهیونیستها رو میاری
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    5 0
    درود بر سپاهیان سرافراز سربازان گمنام امام زمان(عج) فاتحان کعبه و بیت المقدس ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس