کد خبر 948427
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
مهدی قائدی

مهدی قائدی، بازیکن جوان استقلال به جای استفاده از تکنیکش، درگیر حواشی شده است که او را به بیراهه می‌راند.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی بازیکن ۱۹ ساله استقلال با وجود گذشت دو سال حضور در این تیم، با حواشی زیادی دست به گریبان بوده است. او با سر و صدای زیادی به استقلال تحت هدایت علیرضا منصوریان پیوست. او در ابتدای حضورش در استقلال در تمرینات، چندین بازیکن را دریبل زد تا مربیان وقت از او بخواهند مراعات بازیکنان باتجربه را بکند.

قائدی خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شد، به چهره مورد توجه هواداران تبدیل شد. در هفته‌هایی که استقلال نتیجه نمی‌گرفت، هواداران نام او را فریاد می‌زدند تا گره‌ای از مشکلات تیم باز کند. بازیکن بوشهری استقلال با دریبل‌های مثال‌زدنی‌اش محبوب‌تر شد، اما نتوانست برای استقلال گلزنی کند. قائدی که خیلی زود در کانون توجه قرار گرفته بود، فعالیت زیادی در فضای مجازی داشت و یک بار هم پیام‌های شخصی‌اش منتشر شد تا اولین حاشیه برای او به وجود بیاید. در آن مقطع اگر هم‌بازی‌های او از جمله داریوش شجاعیان نبودند، شاید مشکلات بدتری برای این بازیکن پیش می‌آمد.

با کنار رفتن منصوریان و آمدن وینفرد شفر، قائدی تصور می‌کرد به مانند قبل به میدان خواهد رفت، اما شفر به او بازی نمی‌داد تا در یکی از بازی‌ها در رختکن به عدم بازی کردنش اعتراض کند. فردای یکی از بازی‌ها، شفر به قائدی که با دمپایی در محل تمرین حاضر شده بود، اجازه شرکت در تمرین نداد و او را به تمرینات تیم امید استقلال تبعید کرد. البته پس از پادرمیانی بازیکنان و نصرالله عبداللهی (سرپرست وقت تیم) قائدی به تمرینات بازگشت.

بیشتر بخوانید:

دو استقلالی نقره‌داغ شدند

قائدی در این مدت از خانواده‌اش دور بود و حاشیه‌های او روز به روز بیشتر می‌شد. او در نیم‌فصل دوم فصل گذشته برای کارهای معافیت تحصیلی‌اش به بوشهر رفت. او در یکی از شب‌ها با خودرویی که چند نفر از دوستانش در آن حضور داشتند، تصادقی شدیدی کرد که یک نفر جانش را از دست داد و خودش هم مدت‌ها در بیمارستان بستری بود. این اتفاق سرآغاز روزهای بد قائدی بود. هر روز صحبت‌های ضدونقیضی درباره تصادش مطرح می‌شد و اعضای خانواده فردی که در خودروی قائدی فرزندشان را از دست داده بودند، مدعی شدند که بازیکن استقلال خودش پشت فرمان بوده، آنهم در حالی که گواهینامه نداشته است. پس از چند ماه قائدی به تمرینات بازگشت، اما پرونده او در دادگاه بوشهر در جریان بود. در لیگ هجدهم، شفر کم کم به قائدی بازی داد و او نیز با آمدن خانواده‌اش به تهران، کمی از حواشی فاصله گرفت، اما به دلیل اظهاراتی که در دادگاه انجام می‌داد، اجازه نمی‌داد اعضای خانواده مرحوم احمدرضا شاکر (فردی که در سانحه رانندگی کشته شد) رضایت بدهند. وینفرد شفر هم که متوجه عمق فاجعه تصادف قائدی شده بود، دیگر به او بازی نداد.

آخرین حاشیه قائدی به دو دیدار اخیر استقلال برابر پرسپولیس و سایپا برمی‌گردد. این بازیکن وقتی فهمید جایی در لیست استقلال برای دربی ندارد، در مصاحبه‌ای مدعی شد که نمی‌داند چرا از لیست خط خورده است. در بازی با سایپا نیز او از لیست خط خورد تا این بار به نشانه اعتراض اردوی استقلال را ترک کند. شفر هم در صحبت با مسئولان باشگاه اعلام کرد دیگر نیازی به این بازیکن ندارد تا قائدی اخراج شود.

مسئولان استقلال باید فکری به حال شرایط قائدی بکنند و اجازه ندهند این بازیکن خیلی زود در فوتبال محو شود، اتفاقی که در گذشته برای مجاهد خذیراوی افتاد و بازیکن خوش تکنیک آن روزهای فوتبال ایران به دلیل سهل‌انگاری دیگر نتوانست به دوران فوتبالش ادامه دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    6 5
    عاقبت حضور در استقلال
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    0 0
    بحرحال پول رو انتخاب کرد و به بالاترین پیشنهاد بله گفت الآن خیلی ها دنبال پول هستن
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    1 0
    هر جوونی بره کیسه آخرش نابود میشه! مثل مجاهد خذیراوی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس