کد خبر 947743
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
هواشناسی نمایه

مدیرعامل هواشناسی لرستان وضعیت بارش باران و برف در روزهای آتی در استان را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدناصر هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت آب‌وهوای استان لرستان اظهار داشت: میزان بارندگی سامانه‌ای که طی ۴۸ ساعت گذشته در استان لرستان فعال شده ۱۲۲ میلی متر در میانگین نقطه‌ای استان است.

وی افزود: بیش‌ترین بارندگی مربوط به شهرستان دلفان با ۱۵۹ میلی‌متر و کمترین بارندگی مربوط به شهرستان الیگودرز با ۱۵۳ میلی‌متر بوده، این در حالی است که میزان بارندگی در شهرستان خرم‌آباد نیز طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۳۰ میلی متر بوده‌است.

بیشتر بخوانید:

سیزدهم فروردین کدام استان‌ها بارانی هستند؟

مسدود شدن جاده اهواز به آبادان به علت طغیان کارون

رعد و برق در خیابان پیروزی تهران+عکس

مدیرعامل هواشناسی لرستان عنوان کرد: با توجه به رطوبت منطقه و آفتابی‌بودن استان تبخیر آب‌های لرستان درحال انجام است، البته از امروز بعدازظهر در بعضی مناطق استان بارندگی‌هایی با ماهیت رگباری و بهاری همراه با رعدوبرق به‌میزان ۴تا ۱۰ میلی متر خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در مناطق سردسیر مانند دلفان، ازنا، الیگودرز و الشتر احتمال رگبار برف است، البته این موارد زیاد سخت نیست و تا پنج‌شنبه بعدازظهر نیز این وضعیت رگباری ادامه دارد.

هاشمی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به استان گفت: از اواخر روز جمعه سامانه بارشی جدیدی وارد استان خواهد شد و تا یک‌شنبه ادامه خواهد داشت، البته خوش‌بختانه این سامانه ضعیف و با میانگین بارش بین ۱۵ تا ۲۵ میلی متر متغیر در مناطق مختلف است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس